Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ah ah, seninle tartışmak istemem, bizde yaşa bakılmaz, BEYİN'E bakılır, git kime şikayet edersen et, bu da daha beynin gelişmedik anlamına gelir, türkmen'im ben, senin bayrağına laf atan yok, bunu hiç mi BEYNİN algılamadı?! seninle daha tartışmak istemem, klavye delikanlılar da delikanlı erkek sayılmaz bizde bunu unutma, ayrıca ben hiçbir konuşmamda türklere hakaret etmedim, sen hemen provakasyon yapmaya kalkma burda, genelde türkleri kardeşim gibi severim..
Yaşa bakılmaz saygısızlıgın diz boyu birde ahbap dayı gibi çocukca lafları edip sonra üste çıkmaya çalışma sana konunda eleştiri yaptım hakaret etmedim o kafatasının içindeki organı biraz çalıştır, karşındakini bilmeden yorum yapma sen gibi cahillerle zaten muhattap olmam ne iyiyi bilir ne kötüyü türkmensin bana bayrağımı bırak diyorsuz kafasız kafanın taban çeker zahmetini koşturmaya devam et night.