• 17-02-2013, 12:43:42
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Wp vb açık kaynak kodlu yazılımlarla ne kadar kasarsanız kasın ancak bir yere kadar gelebilirsiniz. Ayrıca özgün yazı yazmak emek değildir. 1-2TL'ye forumda onlarca özgün makale yazan mevcut.

    Ha son olarak da yok özgün yazı yazdığım da sitem kaliteli olur şehir efsanesini bırakın...
  • 17-02-2013, 14:44:42
    #29
    Üyeliği durduruldu
    nicturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wp vb açık kaynak kodlu yazılımlarla ne kadar kasarsanız kasın ancak bir yere kadar gelebilirsiniz. Ayrıca özgün yazı yazmak emek değildir. 1-2TL'ye forumda onlarca özgün makale yazan mevcut.

    Ha son olarak da yok özgün yazı yazdığım da sitem kaliteli olur şehir efsanesini bırakın...
    Ek olarak kısacası sitelerinizin yazılımına bakın.Wordpress,Joomla tarzı siteler bir yere kadar taşır.Orjinal bir site yazdırın.Tema vs. artık bunlar şehir efsanesi.
  • 17-02-2013, 14:49:13
    #30
    Aha buyrun burdan yakin, wp ile falan bi yere kadar... dunyada zirve yapmis siteler bile wp kullaniyor, hatta kullanmaynlar bile wpye donuyor artik.. Bir yere kadar falan oldugu yok, gidebildiginiz kadar gidersiniz bu yazilimlarla..
  • 17-02-2013, 15:58:02
    #31
    Ayrıca güncellemeden sonra sitelerin index almada sıkıntı yaşadığını hepimiz biliyoruz. Sonra da gelip konuya efelik taslıyorsunuz. Açmayın abi o zaman o konuları da
  • 17-02-2013, 17:10:47
    #32
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aha buyrun burdan yakin, wp ile falan bi yere kadar... dunyada zirve yapmis siteler bile wp kullaniyor, hatta kullanmaynlar bile wpye donuyor artik.. Bir yere kadar falan oldugu yok, gidebildiginiz kadar gidersiniz bu yazilimlarla..
    dünyada zirve yapmış siteler wp kullanıyor değil. wp açık kaynak kodlu olduğu için wp alt yapısını geliştiriyorlar. Zaten o yüzden onun sitesi üstlerde sizin siteleriniz altlarda çıkıyor.
  • 17-02-2013, 22:00:02
    #33
    nicturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünyada zirve yapmış siteler wp kullanıyor değil. wp açık kaynak kodlu olduğu için wp alt yapısını geliştiriyorlar. Zaten o yüzden onun sitesi üstlerde sizin siteleriniz altlarda çıkıyor.
    içerik de tasarım da site de her zıkkım da hikaye işte bir şeyler yapanlar götürüyor parayı
  • 17-02-2013, 22:25:23
    #34
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar dostlar ve de pirler böyle bir konu açmamın sebebi tamamen özgün olan sitem ana anahtar kelimelerden güncelleme sonrasında düştü artık aramalarda bile yok :S niye böyle bir şey oldu anlamadım O kadar emek harcıyoruz aylarca hatta yıllarca uğraşıyoruz sonra bir güncelleme ayağı yapıp her şeyi tepetaklak ediyorlar ! Aynı sorunu yaşayan var mı acaba ?

    + olarak sitemin pr değeri de düştü
    Kelimelerde çıkmama sorunu bendede var pr düşüşüde tabiki.
  • 17-02-2013, 23:01:53
    #35
    xsamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir durum var. Bu bir deneme yanılma olayı benim aynı alanda 5. sitem totalde 10. sitem olması lazım.
    Birisinde 10k profil , blog backlink vs dalgasına kapılıp link kastım filtre yedim, hatamı gördüm bir daha yamadım.
    Birisinde etiket kastım önce ilk sıraları görüp 20-30k hitler sonra yine sonuç aynı,
    Birisinde çakma bir seocuyla iş yaptık, para kaptırdık, site önce çıktı sonra kayboldu.
    Birinde sadece tek kelime ve ana sayfaya yönelik iş yaptık, sonuç yine hüsran,
    Birisinde bir ay link alıp daha sonra bıraktık, sonuç aynı
    Birisinde içerik kalitesizdi.
    Birinde yazılarım kötüydü, kullanıcı 1 dakika sitede durmuyordu
    Birisinde başka siteden yönlendirdim olmadı vs.. vs..
    Birinde hiç bir hatam yoktu diyordum (öyle zannediyordum) . Daha sonra okuduklarımla öğrendiklerimle aslında onda da çok hata yaptığımı öğrendim...
    Bunlar hep tecrübe, He şuan her şeyi süper yapıyor muyum, her şeyin doğrusunu biliyor muyum hayır.. kimseyle bilgi yarışına girmem.

    Yarın bir gün bu siteninde bir hatası olur, önce düzeltmeye kurtarmaya çalışırız olmadı bir sonrakinde daha da mükemmele doğru ilerleriz.

    Vs vs.. uzar gider. Google' a sallamak yerine önce nerede hata yaptığımızı düşünmemiz lazım.

    Mesela şuanki temam ücretli veya özel yazdıırlmış bir tema değil.. Belkide şuanda hata yapıyorum ya da kategorilerim ve link çıkışım çok fazladır. Çok kaliteli ve özgün konular hazırladığımı düşünsem de belki de onlarca hata yapıyorum. Bana özgün güzel gelen yazıyı başkaları beğenmiyor olabilir.

    Normalde 1000 kelimelik bir makale yazdığında insanların en az 10 dakika kadar makalede kalması incelemesi gerekirken adamlar 2 dakika okumadan çıkıyorsa hata bendedir.

    Google durduk yere niye sitenize takıp düşürsün ki, ona göre bir hata yapmışsındır, alenen manüpile etmeye çalışmışsındır aşırı, düzensiz link kasmışsındır o da yakalayıp düşürmüştür.
    Bu kadar basit.

    bu tip konular açmayın demiyoruz ama açarken bari bilgi verin, şunları şunları yaptım, şu kadar link aldım bu kadar link değişimi yaptım, 1 günde 1k tek kelimeye imleme wiki profil kastım diyin işi bilen arkadaşlarımız yorumlasın uyarsın..

    Ha yok makalelerim şöyle kaliteliydi, sitemin teması böyle özgündü, en güncel bendim, insanlar birçok haberi ilk benden duyuyordu diyin biz de bilelim, hata yapmış google diyip bir de biz sövelim..
    Bu arkadasa şiddetle katılıyorum.. (1 günde 1k tek kelimeye imleme wiki profil kastım diyin işi bilen arkadaşlarımız yorumlasın uyarsın..) parantez ıcınde yazan cumlede 1 konu ıcın 1k ımleme yaptım. Hersey yolunda gıdıyordun gunluk 25 dolar bırak sıte o gunden sonra 15 doları zor goruyorum. Ve sıtem bı patladı bırdaha toparlıyamadım. Yanı google atıyorsa sneı kesın bır bıldıgı vardı.. Yazılarım ozgun degıl kopyala yapıstırken bıle 15k tekılım vardı.. Suan ıse sadece 5k
  • 18-02-2013, 10:17:32
    #36
    ya arkadaşlar dediğinize katılyorum. Bende de blog var. Her ne işse. İlk başlarda çok üstüne düştüm. Dalgalanma oldu etti neyse... Hiç pr değeri var. Saldım site işini. Dedim nasıl olsa pr değeri alamam... Bu siteye yazı girmeye bildiklerimi paylaşmaya devam ettim. sadece cevrem bile girse yararlı birşeyler bulsun diye...

    Ne oldu. Bi pr güncellemesi pr3. yani üzerinde pek durmadım. Alexa geliştirmedim... Kendi kendine 3 oldu. Bu güzel bişi...

    Şimdi ise bu beni gaza getirdi ama gel gelelim. Bir sonraki dalgalanmada bu sefer fazla anahtar kelime girdiğim için google PR düşüşü yaşatamaz mı yaşatabilir. yazdıklarınız için teşekkürler...