Wp vb açık kaynak kodlu yazılımlarla ne kadar kasarsanız kasın ancak bir yere kadar gelebilirsiniz. Ayrıca özgün yazı yazmak emek değildir. 1-2TL'ye forumda onlarca özgün makale yazan mevcut.

Ha son olarak da yok özgün yazı yazdığım da sitem kaliteli olur şehir efsanesini bırakın...