• 17-02-2013, 00:06:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    takmışsınız özgün de özgün fazla kasmışsındır siteyi dalgalanma yaşanıyor yarın bi gün geri gelir yerine.
  • 17-02-2013, 00:07:42
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ben özgün girmiyorum
  • 17-02-2013, 00:08:16
    #12
    Ben bıktım bu tür şikayet başlıklarından. Yüzlerce belki de bine yakın aynı konuda başlık var forumda...
  • 17-02-2013, 00:08:29
    #13
    Üyeliği durduruldu
    webmaster31 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takmışsınız özgün de özgün fazla kasmışsındır siteyi dalgalanma yaşanıyor yarın bi gün geri gelir yerine.
    Bence herkes bu dalgalanma var geri gelir lafına takmış.
    Kaç zamandır bu problemi yaşadığımı belirtiyorum dalgalanma var diyorlar. Ne Bitmez dalgalanma bu böyle.
    Site sıralamalardan durup dururken göçüyor bidaha da gelmiyor gerilerden.
    Maalesef dalgalanma deyip geçiyoruz bizde.
  • 17-02-2013, 00:11:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Japonlar gibi yapıcaksın, adamlar denizin dalgasından bile elektrik üretiyorlar.. Dalgalanmalardan bile siteye pay çıkartıcaksın ki güncelleme yaparken siten her halukarda yükselsin öyle değilmi. Ben hiçbir sitemin düştüğünü görmedim.
  • 17-02-2013, 00:15:48
    #15
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bıktım bu tür şikayet başlıklarından. Yüzlerce belki de bine yakın aynı konuda başlık var forumda...
    bir çözüm önerisi sunun da açılmasın daha olma mı
  • 17-02-2013, 00:36:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    CriminaL021 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence herkes bu dalgalanma var geri gelir lafına takmış.
    Kaç zamandır bu problemi yaşadığımı belirtiyorum dalgalanma var diyorlar. Ne Bitmez dalgalanma bu böyle.
    Site sıralamalardan durup dururken göçüyor bidaha da gelmiyor gerilerden.
    Maalesef dalgalanma deyip geçiyoruz bizde.
    ) Hayırlısı arkadaşım, senın ki dalga değildir tsunami diyelim.
  • 17-02-2013, 00:39:01
    #17
    Üyeliği durduruldu
    KLavy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama kimilerininde sitelerinin değerleri hep artıyor düşmüyor. Mesela ben siteme içerik girdiğim sürece sürekli üstte oluyorum. Bir iki gün girmim hemen google düşürüyor aramalardan beni anlamadım bu olayı pek.
    Nesini anlamadın?

    Google, açıkça algoritmasından sinyal veriyor sana ben güncelliğe önem veririm diyor.
  • 17-02-2013, 00:47:09
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir çözüm önerisi sunun da açılmasın daha olma mı
    Google ile aranıza bizim girmeye niyetimiz yok.
    Bu sizin açtığınız konu ne size bir çözüm önerisi getirebilecek bir kalite'de nede okuyuculara birşey kazandırıcak durumda. Lüzumsuz bir konu

    Kim nerden bilsin senin sitende ne gibi calışmalar yaptığını, müneccim değiliz hiçbirimiz.

    Eğer baştan yazsaydınız bunları bunları yaptım sitem'in otorite değeri bu değerden bu değere düştü, sitede kalma süresi böyle böyle düştü,
    en son şunları şunları yaptırdım. Ozaman somut bilgiler gelirdi size yardım için

    Ama nerdeyse sizin gibi herkes konu açınca bıkkınlık geliyor hepimize hali ile.

    yanlış birşey yapmışsınızdır birşey düşmüştür. Aksini düşünüyorsanız webmaster tooldan geri bildirim yapın olsun bitsin.

    Bir kere'de birisi konu açsın google allah senden razı olsun, sayende bukadar kazandım diye. Alışmışsınız *ok atmaya başkasına. Google için önemli sanıryorsunuz sizin siteniz veya benim sitem birinci sırada olsun. Nasılsa birileri adsense'den o parayı kazanıcak. Google kalite peşinde. başka birşey değil.