• 18-01-2013, 22:12:21
    #1
    Tık başına 0,4 tl ödüyorum normal midir?

    10 tıka 3-4 lira ödüyorum
    günlük bütçem 10 lira zaten 20 tıkta bitiyor.
    nerede hata yapıyorum arkadaşlar?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:12:21 -->-> Daha önceki mesaj 22:10:38 --

    başlık yanlış yere açıldı kusura bakmayın ...
  • 19-01-2013, 00:59:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Google Adwords bölümünde bu konuda uzman arkadaşlar var onlara danışmanızı tavsiye ederim hocam.

    https://www.r10.net/google-adwords/
  • 19-01-2013, 10:10:04
    #3
    Sektöre, reklamı yayınlattığınız saat aralığına, tatil günlerine göre ve daha bir çok şeye göre değişecektir.
  • 19-01-2013, 10:22:37
    #4
    bende adwords reklam veriyorumda saat başi ayar çekemsinki hangi müşterinin ne zaman geliceğini bilemesin. bu konuda reklamlari daha aktif kullanmak için ben alt kelimelere yöneldim. ama bununda bana hit getirisi çok düşük oldu
    bu konuda neler yapmak lazim gerçi tam da bilmiyorum.