Tık başına 0,4 tl ödüyorum normal midir?

10 tıka 3-4 lira ödüyorum
günlük bütçem 10 lira zaten 20 tıkta bitiyor.
nerede hata yapıyorum arkadaşlar?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:12:21 -->-> Daha önceki mesaj 22:10:38 --

başlık yanlış yere açıldı kusura bakmayın ...