Konu
Tık başına 0,4 tl ödüyorum normal mi arkadaşlar?
19-01-2013, 00:59:29
#2
Rosan
Üyeliği durduruldu
Google Adwords bölümünde bu konuda uzman arkadaşlar var onlara danışmanızı tavsiye ederim hocam.
https://www.r10.net/google-adwords/