• 04-10-2012, 13:04:34
    #10
    qoxu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha sonra r10 dan icerigi sildirdim ve sürekli pingledim sonuç olarak hiçbir şey fark etmedi r10 indeki silinmedi ama link girince 404 hatası veriyordu.Google da aratinca r10 ustte cikiyordu. Çıkardığım sonuç ise site kaliteliyse sadece title ile üst sıralara cikabiliyorsunz.
    r10'daki 404 hatası veren sayfa henüz silinmemiş olabilir ancak bir süre sonra mutlaka silinecektir.
  • 04-10-2012, 14:07:31
    #11
    Oldum olası "özgün içeriğe" inanırım. 14 bin konulu web sitemde açılan konuların %30-40 özgün konular. geriye kalan kısım kopya.
    Bu kopya içeriklerin bir kısmı ile wikipedia'yı geçtim desem bana inanırmısınız?
    Bu arada sitem pr 5 günlük 15 k ziyaretcisi var ve sağlam baclinkleri var. Sonucu siz çıkarın artık.
  • 04-10-2012, 15:07:04
    #12
    Halil_69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldum olası "özgün içeriğe" inanırım. 14 bin konulu web sitemde açılan konuların %30-40 özgün konular. geriye kalan kısım kopya.
    Bu kopya içeriklerin bir kısmı ile wikipedia'yı geçtim desem bana inanırmısınız?
    Bu arada sitem pr 5 günlük 15 k ziyaretcisi var ve sağlam baclinkleri var. Sonucu siz çıkarın artık.
    Hocam dediğim gibi Türkiye de seo konusunda yanlış bilgilendirme var. Evet özgün içerik önemli ama önemli olan başka şeyler. Yani algoritma çok farklı. O püf noktayı herkesten iyi tanıyanlar var. Onlarda tam bilmiyorlar ama piyasayada paylaşılamayan altın değerinde bilgiler biliyorlar.
  • 04-10-2012, 17:30:36
    #13
    Bu işin özü şudur googleninde yapmak istediğide hep bu oldu kullanıcı olun alın karşınıza siteyi bitti.
  • 04-10-2012, 17:35:40
    #14
    Tamam ikinci soruyu ben sorayım konu açtım ama neyse =)

    İkinci soru :

    Google.com.tr de yabancı kelimelerde yükselmek ne kadar zordur. Örneğin "games" kelimesinde games.com.tr 'nin yada "trailler" kelimesinde trailler.com.tr nin ilk üçe girmesi için ne kadar çalışmak lazım. Kelimeler ingilizce olduğu için aramalarda backlinkleri güçlü olan yabacı siteler yer alıyor. Bence google burada hata yapıyor sonuçta biz türk vatandaşıyız. Bunu hem ip'mizden biliyorsunuz hemde zaten google.com.tr 'yi kullanıyoruz google bize ısrarla neden ingilizce içerikli siteleri gösterir ?
  • 04-10-2012, 19:01:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi ama EMD major bir güncelleme değil ( bir panda, bir penguen gibi değil)
    Ayrıca sadece ingilizce arama sonuçlarını ilgilendiren bir güncelleme. Türkçe arama sonuçları ile ilgisi yok


    Henüz türkçeyi ilgilendiren bir yanı yok. Konuyu EMD nasıl bağlıyorsunuz anlamıyorum.

    EMD'nin bize en büyük etkisi USA'dan hit almak zorlaştı olarak olur.
    Ben şu şekilde düşünüyorum üstadım, yukarıdaki postumda da belirttim ingilizce keyword domain regledim diye.

    Kanılarım statik sayfalardan yöne, yani içerik bakımından zayıf.

    Sizin düşünceleriniz nelerdir?
  • 04-10-2012, 20:31:29
    #16
    İçeriğin önemli olmasını gerektiğini düşünüyorum fakat son zamanlarda üzerinde çalıştığım bir sitemde içeriğin pek de umursanmadığını düşünmeye başladım. Zira siteme yapay hiçbir seo çalışması yapmadım ve içeriğim alanımda en iyisi şu anda ve daha iyisi yapılamaz. Çünkü bir ekip çalışmasıyla oluşturduk.

    Ama gelin görün ki tamamen benim içeriğimi kopyalayarak yayın yapan bir site benimle rekabet edebiliyor hala.
  • 04-10-2012, 22:34:56
    #17
    Sitenin kalitesinden ziyade eski olmasıyla alakalı bir şey bu. R10 üzerinde bu denemeyi yapıp sonucu bu kadar net görmenizin sebebi, r10 formunu ziyaret eden borların ve örümceklerin site temelini bilmesi. yani eski olması. eski siteler belli bir zamanda sonra botla konu çeker, bir çok kaliteli site bunu yapıyor ve çok iyi yerlerde. Özgün içerik sitenin yaşaması için önemli bir organdır, ilersi için daha sağlıklı nefes almasına yardımcı olur.
  • 04-10-2012, 23:34:04
    #18
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin kalitesinden ziyade eski olmasıyla alakalı bir şey bu. R10 üzerinde bu denemeyi yapıp sonucu bu kadar net görmenizin sebebi, r10 formunu ziyaret eden borların ve örümceklerin site temelini bilmesi. yani eski olması. eski siteler belli bir zamanda sonra botla konu çeker, bir çok kaliteli site bunu yapıyor ve çok iyi yerlerde. Özgün içerik sitenin yaşaması için önemli bir organdır, ilersi için daha sağlıklı nefes almasına yardımcı olur.
    Bu yorumu bekliyordum diyebilirim. Aynı işlemi sanırım Fuub da denemişti orada da aynısı oldu ana benim sitem Fuub dan eski. Işte dananin kuyrugu burada kopuyor. Dediğim gibi farklı bir şey var ama karışık ve anlasilmiyor. Belkide sosyal siteleri daha çok seviyordur google.