İçeriğin önemli olmasını gerektiğini düşünüyorum fakat son zamanlarda üzerinde çalıştığım bir sitemde içeriğin pek de umursanmadığını düşünmeye başladım. Zira siteme yapay hiçbir seo çalışması yapmadım ve içeriğim alanımda en iyisi şu anda ve daha iyisi yapılamaz. Çünkü bir ekip çalışmasıyla oluşturduk.
Ama gelin görün ki tamamen benim içeriğimi kopyalayarak yayın yapan bir site benimle rekabet edebiliyor hala.