deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitenin kalitesinden ziyade eski olmasıyla alakalı bir şey bu. R10 üzerinde bu denemeyi yapıp sonucu bu kadar net görmenizin sebebi, r10 formunu ziyaret eden borların ve örümceklerin site temelini bilmesi. yani eski olması. eski siteler belli bir zamanda sonra botla konu çeker, bir çok kaliteli site bunu yapıyor ve çok iyi yerlerde. Özgün içerik sitenin yaşaması için önemli bir organdır, ilersi için daha sağlıklı nefes almasına yardımcı olur.
Bu yorumu bekliyordum diyebilirim. Aynı işlemi sanırım Fuub da denemişti orada da aynısı oldu ana benim sitem Fuub dan eski. Işte dananin kuyrugu burada kopuyor. Dediğim gibi farklı bir şey var ama karışık ve anlasilmiyor. Belkide sosyal siteleri daha çok seviyordur google.