MysticaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oktay Usta Kandırmacası
66
●7.171
- 26-09-2012, 23:02:07bu alanda sitem olduğu için ben de yayından haberim olana kadar resmi site sanıyordum her yerde resmi site vurgusu yapıldığı için sanmayanda yoktur sanırım, hatta oradan alıntı yapanlar bu tarif oktayustam.com'dan alınmıştır teşekkürler tarzında alıntı yapıyordu. yani herkes resmi site sanıyordu buna anladığım kadarıyla dmoz ve adsense de dahil. çünkü dmozdan alıntıyı bir arkadaş yapmış adsense mevzusuna gelince premiumluğu konusunda bir kaç defa konu açılmıştı ve o konularda da resmi site diyerek bahsediyordu herkes. veri kaybıyla konular uçtu. hatta kendi kendime arkadaş bunlar (stv grubu) niye oktayustam.com.tr'ye yükleniyorlar oktayustam.com ne güzel tutmuş mekanını sıkıntısı yok, aceba reklam gelirleri artsın diye iki siteden mi yükleniyorlar diyordum, o derece resmi site sanıyordum.

ilgili arkadaş gerçekten güzel iş çıkarmış takdir etmek lazımdı ancak resmi site havasını vermeseydi bir çok kişi eleştirmek yerine helal olsun diyecekti. hatta oktay usta bile ses etmezdi. - 26-09-2012, 23:18:42İyi hoş da kul hakkı konusunda hepimiz suçluyuz maalesef. İnternet ortamında aldığımız, kullandığımız her türlü görselden, kopyaladığımız içerikten, bizimmiş gibi gösterdiğimiz bilgi ve yazılardan.. Aklını kullanan kazanıyor işte. Mış gibi miş gibi yapmış, resmi siteymiş gibi lanse etmiş ama başarılı olmuş. Ne diyelim. Allah bize de bol kazançlar nasip etsin. Helalinden diyeceğim ama bunu daha çok kadın blogları falan yapıyor bloggerda.
Bu ne cesaret çocuktaki, mahkemeden telif hakkından hiç korkusu yok anlaşılan.