Kıskançlık bu olsa gerek.Sen de yap sen de kazan.Burada kul hakkı yok çünkü o siteyi o kelime de çıkarmak emek işidir herkes yapamaz.Kimsenin de hakkına girdiğini düşünmüyorum.