İyi hoş da kul hakkı konusunda hepimiz suçluyuz maalesef. İnternet ortamında aldığımız, kullandığımız her türlü görselden, kopyaladığımız içerikten, bizimmiş gibi gösterdiğimiz bilgi ve yazılardan.. Aklını kullanan kazanıyor işte. Mış gibi miş gibi yapmış, resmi siteymiş gibi lanse etmiş ama başarılı olmuş. Ne diyelim. Allah bize de bol kazançlar nasip etsin. Helalinden diyeceğim ama bunu daha çok kadın blogları falan yapıyor bloggerda.