• 07-09-2012, 17:04:13
    o kadar çok şeyler soylenmiş ki, özelte şu çıkıyor: özgünlük, hilesiz tanıtım reklam v.b.
    konu ile alakası olmayabilir ama şunu soylemeden geçemeyeceğim. şubat12 de blog tarzında bir site açtım. kişisel çalışmalarımı bu sitede yayınlayıp, sosyal paylaşım sitelerinde paylaşıyordum. Hobi amaçlı photoshop çalışmaları yapıp siteme ekleyip paylaşıyordum. Bu hep böyle devam etti, ediyorda. Sitemde hiç seo çalışması yapmadım.Seo,backlink nedir son 1-2 ayda öğrendim dediğim gibi şubat12 de açtığım site mayıs12 de ilk PR değerim 4 olarak yansıdı. Çok şaşırdım. Siteme benzer bir site ile aynı pr değeriydi bu ki o site 2006 yılından bu yana aktif. Uzun lafın kısası. Gerçek hayatta nasıl davranıyorsak, sanal hayatta da dürüst olmamız gerektiğidir. İsteyene sitemin adresini pm atabilirim.
    (Not:20 gün önce siteye backlink aldım 4 tane şu anda. onun haricinde farklı sitelere zamanında bilmeden yaptıgım yorumlardan dolayı 25 tane backlinkim var..Bakın bilmeden diyorum.) Hocam size de geçmiş olsun diliyorum. seo konusunda bilgim sıfır oldugu için bir önerim olamayacak maalesef. İyi günler dilerim herkese
  • 07-09-2012, 17:08:07
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yeni güncelleme yolda gibi sıragelen değişimlerden bu rahatça anlaşılıyor
    panda penguen ve türevleri ile uğraşmayın : )
    herkes hakettiği yerde .
    Günaydın hocam 2.5 hafta önce bi patch daha geldi fakat Google her patchı söylemiyor tabi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:08:07 -->-> Daha önceki mesaj 17:07:15 --

    Berbes hocam sen millet için iyi yapmıyorsun isim vermeyerek kalkıp tekrar mağdur olmalarına neden olabilirsin ?
  • 07-09-2012, 17:09:23
    Üyeliği durduruldu
    Verdiğiniz emekler hoş güzel fakat, site içi optimizasyon ile size hit vaad edenlere nasıl inanabiliyorsunuz ben buna inanamıyorum. Site dışı optimize bile yaparken sıra atlama garantisi v.s verilir, tahmini hit söylenir kelimeye göre. Bu tarz şeylere itibar etmeyiniz. 4 tane eklentiyle hit alınsaydı On Page SEO uzmanları şuanda zengindi.
  • 07-09-2012, 17:11:03
    Sizin söylediğiniz panda güncellemesi,arkadaş penguen 2'yi kastediyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hocam 2.5 hafta önce bi patch daha geldi fakat Google her patchı söylemiyor tabi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:08:07 -->-> Daha önceki mesaj 17:07:15 --

    Berbes hocam sen millet için iyi yapmıyorsun isim vermeyerek kalkıp tekrar mağdur olmalarına neden olabilirsin ?
  • 07-09-2012, 17:11:15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hocam 2.5 hafta önce bi patch daha geldi fakat Google her patchı söylemiyor tabi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:08:07 -->-> Daha önceki mesaj 17:07:15 --

    Berbes hocam sen millet için iyi yapmıyorsun isim vermeyerek kalkıp tekrar mağdur olmalarına neden olabilirsin ?
    patch ayrı update ayrı güzel kardeşim : )
  • 07-09-2012, 17:11:49
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hocam 2.5 hafta önce bi patch daha geldi fakat Google her patchı söylemiyor tabi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:08:07 -->-> Daha önceki mesaj 17:07:15 --

    Berbes hocam sen millet için iyi yapmıyorsun isim vermeyerek kalkıp tekrar mağdur olmalarına neden olabilirsin ?
    Google ın istediği basit. Beni kandırmayın,ilerde ben sizi görürüm diyor. Sanırım bu güncelleştirmelerde haksız yolla kazanç sağlamaya çalışan sitelere gerekli darbeyi vurmak için geliyor. Tabi google ın menfaatleri doğrultusunda kayırmaları mutlaka vardır. Bu nedenle ufak ufak çalışma yapıp,kimseyi kandırmayıp kendi yolumuzda gidersek herhalde bizide atar yukarılara.Zaten yukarda yazan lordgaga arkadaşımızda aynen bu şekilde yapmış hakettiğinide almış.

    masklow hocam bu biraz yetiştirilme tarzımız ve insanlığa bakışımızla ilgili bir durum sanırım. Bizim buralarda namusumuza veya canımıza kastedilmedikten sonra 2 kişiyi 50 kişinin arasına atıp parçalanmasını seyretmek gibi bir durum yoktur. Evet bu insanlardan dolayı mağdur olmuş olabilirim ama bunun cezasını vermek bana düşmez. Ben allaha havale ederim.Onlara asıl cezayı vicdanları verir. Kimse zarar görmez ben isim vermedim diye. şimdiye kadar kim kaç kişinin ismini verdi. Ben başlığı açtım herkes isim isim demeye başladı. İsim isteyen arkadaşlardan özür diliyorum ama bu bana ters hocam.
  • 07-09-2012, 17:20:45
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    patch ayrı update ayrı güzel kardeşim : )
    Evet bende patch dedim zaten > güncelleme de gelecek dediğin gibi yaklaşık 1 haftadır bu belli zaten, kendini gösteriyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:20:45 -->-> Daha önceki mesaj 17:19:31 --

    berbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google ın istediği basit. Beni kandırmayın,ilerde ben sizi görürüm diyor. Sanırım bu güncelleştirmelerde haksız yolla kazanç sağlamaya çalışan sitelere gerekli darbeyi vurmak için geliyor. Tabi google ın menfaatleri doğrultusunda kayırmaları mutlaka vardır. Bu nedenle ufak ufak çalışma yapıp,kimseyi kandırmayıp kendi yolumuzda gidersek herhalde bizide atar yukarılara.Zaten yukarda yazan lordgaga arkadaşımızda aynen bu şekilde yapmış hakettiğinide almış.

    masklow hocam bu biraz yetiştirilme tarzımız ve insanlığa bakışımızla ilgili bir durum sanırım. Bizim buralarda namusumuza veya canımıza kastedilmedikten sonra 2 kişiyi 50 kişinin arasına atıp parçalanmasını seyretmek gibi bir durum yoktur. Evet bu insanlardan dolayı mağdur olmuş olabilirim ama bunun cezasını vermek bana düşmez. Ben allaha havale ederim.Onlara asıl cezayı vicdanları verir. Kimse zarar görmez ben isim vermedim diye. şimdiye kadar kim kaç kişinin ismini verdi. Ben başlığı açtım herkes isim isim demeye başladı. İsim isteyen arkadaşlardan özür diliyorum ama bu bana ters hocam.
    Hocam inceliğini ve hassasiyetini anlyor, saygı duyuyorum düşüncene.
    • berbes
    berbes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-09-2012, 21:15:02
    Üyeliği durduruldu
    berbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi bir makale.Birkaç kez sindirene kadar okunmalı.Açıkcası şimdiye kadar bu kadar detaylı bir makale okumadım güncellemeler hakkında. Demekki işini gerçekten bilinçli yapan arkadaşlarımız da varmış. Teşekkür ediyorum..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:11:44 -->-> Daha önceki mesaj 14:58:37 --

    BOOKMARK - İMLEME YANLIŞI ( Bu bölüme lütfen uyun )
    Arkadaşlar şunu kesin olarak söyleyebilirim ki, eklediğiniz içeriklerin yanlızca belli bir kısmını imleyin. Asla ama asla eklediğiniz içeriklerin belli serilerini yada tamamını imleme yapmayın. Bu kesinlikle zararlıdır. Telafisi ve kurtuluşu hemen hemen imkansızdır. Bakın ağzınızla kartal değil albatros tutsanız nafile. İmlemeyi çok dikkatli kullanın. Sürekli aynı yerlere imleme yapmayın. Sitenizle örtüşen dillere yönelin. Eklediğiniz içerikleri sürekli imlediniz sürekli imlediniz. Google'da keriz ya sürekli aynı etkiyi sayfalarınıza yansıtmadı. Google'da keriz ya aldığınız linklerin sayfalarını ve tarihlerini sınıflandırıp sitenin backgroundına dahil etmedi. Kimseyi kandıramazsınız. O yüzden 10 içerikte 1 tane imleme yapmak daha mantıklıdır. Onuda değişik yerlere değişik şekillerde. Anasayfanız için konuşmuyorum. O ayrı dünya bilen biliyor ve çıkan çıkıyor. Yeri gelirse anlatırım detaylı (=

    Burası ilgimi çekti..Bu konuda herkes farklı şeyler söylüyor. Mutlaka her yazınızı imleme yapın daha çabuk indexlenir diyorlar.Her kafadan bir ses çıkıyor.Valla kafa kalmadı.Dün wp imletir diye bir eklenti aldım.Normalde eklediğim yazılar filmler 3-4 saatte indexlenirdi.Eklentiyi kurdum.2-3 yazı film falan ekledim.Her eklediğim 2.5 dakikada indexlendi.Bu eklenti yazdığınız yazıyı 16 farklı yere yolluyor.Blog-imleme sitesi - sosyal ağlar falan.Şimdi biz ne yapalım.Takıldık kaldık.

    Hocam imlemenin iki çeşidi vardır karıştırmamak lazım, o yüzden siz de arada kalmışsınız.
  • 07-09-2012, 22:08:16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Web işlerine yeni giriş yapıp, direk film izle kelimesine saldıranlara hasta oluyorum...

    Hit almak bukadar kolay olsaydı, bütün forum dünya turuna çıkardık. Biraz gerçekçi olun. 20-25 hitli bir sit 25 liraya 1k hite çıkmaz. Çıkamaz. Çıkmamalı!

    Olur adamın 20 k hiti. 50 liralık paketle 25k yada çıkartabilir.