Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın hocam 2.5 hafta önce bi patch daha geldi fakat Google her patchı söylemiyor tabi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:08:07 -->-> Daha önceki mesaj 17:07:15 --

Berbes hocam sen millet için iyi yapmıyorsun isim vermeyerek kalkıp tekrar mağdur olmalarına neden olabilirsin ?
Google ın istediği basit. Beni kandırmayın,ilerde ben sizi görürüm diyor. Sanırım bu güncelleştirmelerde haksız yolla kazanç sağlamaya çalışan sitelere gerekli darbeyi vurmak için geliyor. Tabi google ın menfaatleri doğrultusunda kayırmaları mutlaka vardır. Bu nedenle ufak ufak çalışma yapıp,kimseyi kandırmayıp kendi yolumuzda gidersek herhalde bizide atar yukarılara.Zaten yukarda yazan lordgaga arkadaşımızda aynen bu şekilde yapmış hakettiğinide almış.

masklow hocam bu biraz yetiştirilme tarzımız ve insanlığa bakışımızla ilgili bir durum sanırım. Bizim buralarda namusumuza veya canımıza kastedilmedikten sonra 2 kişiyi 50 kişinin arasına atıp parçalanmasını seyretmek gibi bir durum yoktur. Evet bu insanlardan dolayı mağdur olmuş olabilirim ama bunun cezasını vermek bana düşmez. Ben allaha havale ederim.Onlara asıl cezayı vicdanları verir. Kimse zarar görmez ben isim vermedim diye. şimdiye kadar kim kaç kişinin ismini verdi. Ben başlığı açtım herkes isim isim demeye başladı. İsim isteyen arkadaşlardan özür diliyorum ama bu bana ters hocam.