• 07-09-2012, 03:37:55
    Üyeliği durduruldu
    Dipnot: Paket SEO, iç optimizasyon, backlink paketi, imleme paketi adı altında iş yapan SEO DANIŞMAN'larına para kaptıranları gerçekten anlamıyorum.

    Ya kendi işinizi kendiniz görün, ya da öyle paketle içle dışla olmaz bu işler. Adam işini 4-4 lük yapabilir, muhteşem bir iç optimize olabilir. Ama bunun devamı ne olacak? Onuda siz ata ata tutturacaksınız.

    Bu nedenle, optimizasyon işi yapan biri olarak açıkcası çok sıcak bakmıyorum bu tarz çalışmalara.

    Umarım konuyu okuyan diğer arkadaşlarda, bu konudan mesajı alırlar. İyi forumlar.
  • 07-09-2012, 10:56:32
    berbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben anlatamıyorum sanırım sorunu.Durum şu hocam.Benim büyük bir beklentim yoktu zaten.Ama işleri yapan arkadaşların bana vaadettikleri vardı.Benim kızdığım bu zaten.Yoksa 1 ayda ve 500 tl ile binlerce hitim olsun demedim ben.Bana söyledikleri şeyler farklıydı. Ben yapamayacakları sözler verip para tırtıklayanlara kızıyorum.Yoksa siteye harcanan para ve karşılığında alınan veya alınamayan şeyler ile ilgili sorunum yok benim.Bu arada backlink arka planını sağlamlaştıracak düzenbaz olmayan birkaç babyiğit söylerseniz onlarlada konuşuruz.
    Beklentiniz olmayan bir iş için neden para harcıyorsunuz ? Vaad kısmının doğruluğundan bahsetmiyorum ben. Seo işinde kesin vaad veren bir kişi illaki seocu değildir o kesin. Benim sorduğum ve kızdığım nokta 200 lira için sayfalarca mağduriyet yorumu yazılması ve size öneriler sunulmasıdır.

    Seocudan mı şikayetçisiniz şikayet bölümüne konu açıp banlanmasını talep edin.
    Google'danmı şikayetçisin web sitesi yapmayacaksın.
    Hele hele film işine girip ben site açtım bana hit alacaksın dediler ama almadım gibi konularla buraya gelmek bana göre abes.

    Buraya sayfalarca ne diyon sen kardeşim diyenler çıkacaktır. Biz arkadaşın iyiliği için yazıyoruz diyecektir. Kimse kusura bakmasın iyilik için bugüne kadar onlarca konu açıp insanları biliçlendirdik. Sonuç hüsran. Siz burada istediğiniz kadar web2.0 backgroundlar ile sağlam linklerin karışımı konularını işleyin. İnsanlar yinede 2 günde spam ile 20k hit peşinde koşacaktır.

    Buraya şunu bunu yapın diyen arkadaşlar var. Hiçbiri sağlam backlink konusunda konuşamıyor. 1-2 dışında hepsinin söylediği konu spam.

    Son olarak sağlam link background'ı oluşturan babayiğitler elbette var. Lakin onlar 200 liraya msn penceresini bile açmayacak insanlardır.
  • 07-09-2012, 11:31:08
    NeLph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklentiniz olmayan bir iş için neden para harcıyorsunuz ? Vaad kısmının doğruluğundan bahsetmiyorum ben. Seo işinde kesin vaad veren bir kişi illaki seocu değildir o kesin. Benim sorduğum ve kızdığım nokta 200 lira için sayfalarca mağduriyet yorumu yazılması ve size öneriler sunulmasıdır.

    Seocudan mı şikayetçisiniz şikayet bölümüne konu açıp banlanmasını talep edin.
    Google'danmı şikayetçisin web sitesi yapmayacaksın.
    Hele hele film işine girip ben site açtım bana hit alacaksın dediler ama almadım gibi konularla buraya gelmek bana göre abes.

    Buraya sayfalarca ne diyon sen kardeşim diyenler çıkacaktır. Biz arkadaşın iyiliği için yazıyoruz diyecektir. Kimse kusura bakmasın iyilik için bugüne kadar onlarca konu açıp insanları biliçlendirdik. Sonuç hüsran. Siz burada istediğiniz kadar web2.0 backgroundlar ile sağlam linklerin karışımı konularını işleyin. İnsanlar yinede 2 günde spam ile 20k hit peşinde koşacaktır.

    Buraya şunu bunu yapın diyen arkadaşlar var. Hiçbiri sağlam backlink konusunda konuşamıyor. 1-2 dışında hepsinin söylediği konu spam.

    Son olarak sağlam link background'ı oluşturan babayiğitler elbette var. Lakin onlar 200 liraya msn penceresini bile açmayacak insanlardır.
    Sayın NeLph ;
    Başlıktada belirttiğim gibi ben şikayet için açmadım bu başlığı. Dediğiniz gibi şikayet için açsam yerinin neresi olduğunu emin olun biliyorum. Ben başıma geleni anlattım ve insanların bazı şeylerin farkına varmasını sağlamak amacı ile açtım.Kaldıki insanlar zaten bazı şeylerin farkındaymışta susuyorlarmış,bu başlıktada seslerini yükselttiler.Sizin forumda ne ile uğraştığınızı bilmiyorum.Belki sizde seo işi yapıyorsunuz ve işinizde de gayet başarılısınız. Bunu ben bilemem.Üstüne basa basa söylemiştim.Seo işi kurumsal çalışan firmalara sözleşmeli olarak yaptırılmalı diye. Ben her seo yapan kötüdür demedim. Ayrıca bu başlığın neden sizi bu kadar rahatsız ettiğinide anlamış değilim. İnsanlar birşeyler paylaşıyor sonucunda ve bu paylaşımlardan da bir diğer kesim faydalanıyor. Kaldıki birkaç arkadaşın yazılarından birkaç ayrıntı öğrendim. Bu bile benim için önemli idi.Ha tabi başlığın size herhangi bir zararı varsa konuyu r10 yönetimine report edersiniz,yönetimde konunun zarar verici bir yapısı olduğunu düşünürse zaten kapatır. 2500 e yakın görüntülenme olan konuda şu ana kadar tek bir kişi ile polemiğe girmedim. Çünkü buna gerek yok. Ayrıca şu bilgiyide vereyim.E-ticaret sitem için ciddi ve bütçeli bir çalışma yaptırmama rağmen ondanda verim alamadım. Diyeceksinizki düzgün insanlarla çalışın. Kimin düzgün olduğunu malesef bilemiyorsunuz. Seo manavda satılan domates değilki elinize alıp inceleyesiniz.Şahsınıza veya yaptığınız işe karşı bilmeden bir saygısızlığım veya zararım olduysa da kusura bakmayın. Ama dediğim gibi başlığın sizin yaptınız işe zararı olduğunu düşünüyorsanız lütfen report edin ve yönetim incelesin başlığı. İyi çalışmalar.
  • 07-09-2012, 11:43:37
    berbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın NeLph ;
    Başlıktada belirttiğim gibi ben şikayet için açmadım bu başlığı. Dediğiniz gibi şikayet için açsam yerinin neresi olduğunu emin olun biliyorum. Ben başıma geleni anlattım ve insanların bazı şeylerin farkına varmasını sağlamak amacı ile açtım.Kaldıki insanlar zaten bazı şeylerin farkındaymışta susuyorlarmış,bu başlıktada seslerini yükselttiler.Sizin forumda ne ile uğraştığınızı bilmiyorum.Belki sizde seo işi yapıyorsunuz ve işinizde de gayet başarılısınız. Bunu ben bilemem.Üstüne basa basa söylemiştim.Seo işi kurumsal çalışan firmalara sözleşmeli olarak yaptırılmalı diye. Ben her seo yapan kötüdür demedim. Ayrıca bu başlığın neden sizi bu kadar rahatsız ettiğinide anlamış değilim. İnsanlar birşeyler paylaşıyor sonucunda ve bu paylaşımlardan da bir diğer kesim faydalanıyor. Kaldıki birkaç arkadaşın yazılarından birkaç ayrıntı öğrendim. Bu bile benim için önemli idi.Ha tabi başlığın size herhangi bir zararı varsa konuyu r10 yönetimine report edersiniz,yönetimde konunun zarar verici bir yapısı olduğunu düşünürse zaten kapatır. 2500 e yakın görüntülenme olan konuda şu ana kadar tek bir kişi ile polemiğe girmedim. Çünkü buna gerek yok. Ayrıca şu bilgiyide vereyim.E-ticaret sitem için ciddi ve bütçeli bir çalışma yaptırmama rağmen ondanda verim alamadım. Diyeceksinizki düzgün insanlarla çalışın. Kimin düzgün olduğunu malesef bilemiyorsunuz. Seo manavda satılan domates değilki elinize alıp inceleyesiniz.Şahsınıza veya yaptığınız işe karşı bilmeden bir saygısızlığım veya zararım olduysa da kusura bakmayın. Ama dediğim gibi başlığın sizin yaptınız işe zararı olduğunu düşünüyorsanız lütfen report edin ve yönetim incelesin başlığı. İyi çalışmalar.
    Benim kızdığım nokta siz değilsiniz. Penguenden sonra her türlü backlink yöntemi ne yazıkki işe yaramayabiliyor. Bir site için yarayan yöntem diğer sitenin filtre sebebi olabiliyor. Seo firmalarının başarısızlığının altında yatan temel neden budur.

    Kızdığım nokta tam olarak ne dediğini bilmeden burada seo işine verip veriştirenleredir. Daha doğru düzgün backlink kavramı konusunda bilgisi olmadan doğal backlink üzerinde durmaya çalışanlaradır.

    Bildiklerini burada paylaşıyorlar diyorsunuz ama 1-2 dışında pek bişey göremedim. Onlarda bilinmesi istenildiği kadar yazılmış yazılar. Zamanında onlarca konuda yazı yazmış biri olarak konuşuyorum. ( seoisleri.com sitesinde yazdığım yazıların tamamı r10da açılmış konulardır) Yoksa dışarıdan görüp isim yapmaya çalışan biri değilim.

    Demem o ki verip veriştirmek kolay. Lakin bir sonuç üretmek gerekir. Bu yola girsin derim herkes.

    İyi çalışmalar.
  • 07-09-2012, 11:51:50
    Kupavolesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dipnot: Paket SEO, iç optimizasyon, backlink paketi, imleme paketi adı altında iş yapan SEO DANIŞMAN'larına para kaptıranları gerçekten anlamıyorum.

    Ya kendi işinizi kendiniz görün, ya da öyle paketle içle dışla olmaz bu işler. Adam işini 4-4 lük yapabilir, muhteşem bir iç optimize olabilir. Ama bunun devamı ne olacak? Onuda siz ata ata tutturacaksınız.

    Bu nedenle, optimizasyon işi yapan biri olarak açıkcası çok sıcak bakmıyorum bu tarz çalışmalara.

    Umarım konuyu okuyan diğer arkadaşlarda, bu konudan mesajı alırlar. İyi forumlar.
    hocam herkes seocu olmuş bunlardan biri de sensin tebrikler

    Bende daha kendi kelimesinde "seo" da ilk sayfada olmayan kendini seo danışmanı ilan edenleri anlamıyorum
  • 07-09-2012, 11:57:10
    Vakti zamanında İstanbul'da Dolap Osman diye biri vardı. Köyden istanbula yeni gelenlere Kız Kulesini, Galata Köptürüsünü filan satardı. Köprüyü aldığını zannedenlerde köprü başında milletten para toplamaya çalışırlardı. Bu işte o işe döndü. Bir sürü dolap Osman ortada dolanıp milleti dolandırıyor.

    Türkiye'de ne yazık ki oturduğun yerden kalkmadan yapılan veya az bütçeyle kurulabilen işler artık çok rağbet görüyor. SEO işi içinde bir koltuk + bir bilgisayar yeterli olduğu için onları alabilen çoluk çocuk herkes girdi bu işe.
    O yüzden önünüze sözleşme koyamayan, bir işyeri olmayan (veya sağlam bir internet sitesi) ve bu işte iyi olduğunu referanslarıyla gösteremeyen kimseyle iş yapılmaması gerekiyor. Hele ki bu şartlarda. Hatta ve hatta verdiği referanslardan birkaçını telefon ile arayıp gerçekten doğru söyleyip söylemediğinin tespitini yapmalısınız.

    Aksi taktirde paranız ve daha da kötüsü, zamanınız harcanıp gider.
  • 07-09-2012, 12:03:15
    nereden ne hallerden ne şekilde ne durumdan ne durumlara geldiklerini bazı arkadaşlar unutmuşlar : ) atıp tutarken ona göre yazarsanız daha iyi olur.
  • 07-09-2012, 12:28:05
    Konu seocu arkadaşların yarışması haline gidiyor.Sonuçta burası forum herkes eteğindekini döker.


    http://www.youtube.com/watch?v=Co2e0bRQU74
  • 07-09-2012, 13:07:50
    Çok kısa ve anlaşılır bir ricada bulunacağım.
    Başlık açıp seo için yapan arkadaşlardan işi bilenler çıkıp burda ki arkadaşlara şunu anlatabilirlermi..
    Google bu kutup hayvanları güncellemeleriyle neler yaptı.Neleri değiştirdi.Bu güncelleitirmelerden sonra neler faydalı neler zararlı hale geldi. Bunları ispatları ile anlatacak arkadaşlar var ise ve bu arkadaşlarında burda satış konuları var ise artık kimse onlara laf atamaz. Evet bazı arkadaşlarımız haklı olabilir,gerçekten ne yaptığını bilen insanlar olabilir. Bu arkadaşların zarar görmemesi adına ve kurunun yanında yaşında yanmaması adına birkaç arkadaş bu güncellemelerle neler yaşandığını bilinçli,mantıklı ve ispatları ile anlatırsa çok iyi olur. Böylece Panda açtı kollarını sizi bekliyor,çölde kutup ayısına rastlamayacaksınız,kungfu panda, kovboy panda,soğukta üşümeyen penguen gibi başlıklarda neler yapıldığını anlayabiliriz artık.