berbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben anlatamıyorum sanırım sorunu.Durum şu hocam.Benim büyük bir beklentim yoktu zaten.Ama işleri yapan arkadaşların bana vaadettikleri vardı.Benim kızdığım bu zaten.Yoksa 1 ayda ve 500 tl ile binlerce hitim olsun demedim ben.Bana söyledikleri şeyler farklıydı. Ben yapamayacakları sözler verip para tırtıklayanlara kızıyorum.Yoksa siteye harcanan para ve karşılığında alınan veya alınamayan şeyler ile ilgili sorunum yok benim.Bu arada backlink arka planını sağlamlaştıracak düzenbaz olmayan birkaç babyiğit söylerseniz onlarlada konuşuruz.
Beklentiniz olmayan bir iş için neden para harcıyorsunuz ? Vaad kısmının doğruluğundan bahsetmiyorum ben. Seo işinde kesin vaad veren bir kişi illaki seocu değildir o kesin. Benim sorduğum ve kızdığım nokta 200 lira için sayfalarca mağduriyet yorumu yazılması ve size öneriler sunulmasıdır.

Seocudan mı şikayetçisiniz şikayet bölümüne konu açıp banlanmasını talep edin.
Google'danmı şikayetçisin web sitesi yapmayacaksın.
Hele hele film işine girip ben site açtım bana hit alacaksın dediler ama almadım gibi konularla buraya gelmek bana göre abes.

Buraya sayfalarca ne diyon sen kardeşim diyenler çıkacaktır. Biz arkadaşın iyiliği için yazıyoruz diyecektir. Kimse kusura bakmasın iyilik için bugüne kadar onlarca konu açıp insanları biliçlendirdik. Sonuç hüsran. Siz burada istediğiniz kadar web2.0 backgroundlar ile sağlam linklerin karışımı konularını işleyin. İnsanlar yinede 2 günde spam ile 20k hit peşinde koşacaktır.

Buraya şunu bunu yapın diyen arkadaşlar var. Hiçbiri sağlam backlink konusunda konuşamıyor. 1-2 dışında hepsinin söylediği konu spam.

Son olarak sağlam link background'ı oluşturan babayiğitler elbette var. Lakin onlar 200 liraya msn penceresini bile açmayacak insanlardır.