• 11-11-2010, 14:41:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar dün saat 03:00 itibariyle google bana ziyaretci göndermeyi kesti ve bende sebebini araştırdım fakat bulamadım ..

    sitem zararlı olarak görünmüyor konturol ettim.
    googlede ban yememiş konturol ettim.
    indexlerim yine aynı kontrol ettim ..

    sizce ne olabilir bir site 10kdan 1kya nasıl bu şekilde düşer.
  • 11-11-2010, 14:48:16
    #2
    indexlerin aynı olması bişey değiştirmez yada 100 M indexin olmasıda, eğer indexlenen konuların üst sıralarda değilse hit almaman normal.
    Sıralamalardan düşmüştür sebep bu
  • 11-11-2010, 14:49:34
    #3
    hatta değil hata.
  • 11-11-2010, 14:53:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kokusu cıkar bakalım bekle biraz
  • 11-11-2010, 15:02:03
    #5
    dalgalanmaya girmişdir düzelir kanatimce.
  • 11-11-2010, 16:35:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mesajlar için teşekkür ederim.
  • 12-11-2010, 20:13:27
    #7
    MaiRon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatta değil hata.
    KontUrol da değil
  • 12-11-2010, 21:11:40
    #8
    Google'den ban yemediğini nasıl kontrol ettiniz ?
  • 12-11-2010, 21:12:14
    #9
    Sıralamalarda gerileme varmı?