arkadaşlar dün saat 03:00 itibariyle google bana ziyaretci göndermeyi kesti ve bende sebebini araştırdım fakat bulamadım ..

sitem zararlı olarak görünmüyor konturol ettim.
googlede ban yememiş konturol ettim.
indexlerim yine aynı kontrol ettim ..

sizce ne olabilir bir site 10kdan 1kya nasıl bu şekilde düşer.