• 13-11-2010, 04:47:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KontUrol da değil
    ya burada türkçeyi nasıl yazarız diye konu açmadım !

    cyberbob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'den ban yemediğini nasıl kontrol ettiniz ?
    burada bir arkadaşın verdiği bir site var site ismini yazıyosun o sana banlı olup olmadığını söylüyor.

    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıralamalarda gerileme varmı?
    sıralamda gerilemede yok google webmaster araçlarına baktım hatta ilerleme var analamdım valla ..
  • 13-11-2010, 04:49:19
    #11
    Mahkeme kararıyla engellenmiş olabilir mi
  • 13-11-2010, 04:50:12
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hosting firmasindan kaynaklaniyor olabilir hatta bazilari google iplerine ban dahi atabiliyor
  • 13-11-2010, 05:02:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    İnsanlar sizi daha iyisini yapasınız diye uyarıyorlar. Eleştiriye bu kadar kapalı olmayınız. Ayrıca sizden Türk dilinde uzmanlık beklenildiğini sanmıyorum. Kullandığınız dil hangisi olursa olsun iletişimin en büyük aracı ise, onu en iyi şekilde kullanmak sizin menfaatinize değil midir?
    Biraz daha özenerek yazsak kaybımız yerine kazancımız olacaktır. Oysa zaten buradaki tüm üyeler kendi siteleri için yazmak zorundalar. Bu yüzden, bence her yönden kazançlısınız. Türkçe için yaptıklarınızda cabası.
    Kimse şahsınızı eleştirmiyor rahat olun, herkes, yanlış yazabilir. Sadece uyarıyorlar. Keşke birileri de, beni uyarsa imla konusunda daha iyi olsam.
    Bu arada ziyaretçi yerine ziyaretci yazmışsınız. Türkçe'nin T'si büyük olmalı. Bir tane daha var ama o klavyede hızlı yazarken olmuş. "analmadım valla" demişsiniz son cümlede.
    Probleminize yardımcı olacak bilgim yok ama umarım bu uyarıların faydası olur. İyi forumlar.
  • 13-11-2010, 06:27:49
    #14
    mbdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar sizi daha iyisini yapasınız diye uyarıyorlar. Eleştiriye bu kadar kapalı olmayınız. Ayrıca sizden Türk dilinde uzmanlık beklenildiğini sanmıyorum. Kullandığınız dil hangisi olursa olsun iletişimin en büyük aracı ise, onu en iyi şekilde kullanmak sizin menfaatinize değil midir?
    Biraz daha özenerek yazsak kaybımız yerine kazancımız olacaktır. Oysa zaten buradaki tüm üyeler kendi siteleri için yazmak zorundalar. Bu yüzden, bence her yönden kazançlısınız. Türkçe için yaptıklarınızda cabası.
    Kimse şahsınızı eleştirmiyor rahat olun, herkes, yanlış yazabilir. Sadece uyarıyorlar. Keşke birileri de, beni uyarsa imla konusunda daha iyi olsam.
    Bu arada ziyaretçi yerine ziyaretci yazmışsınız. Türkçe'nin T'si büyük olmalı. Bir tane daha var ama o klavyede hızlı yazarken olmuş. "analmadım valla" demişsiniz son cümlede.
    Probleminize yardımcı olacak bilgim yok ama umarım bu uyarıların faydası olur. İyi forumlar.

    bizi çok aydınlattınız teşekkür ederiz: )
  • 13-11-2010, 14:44:45
    #15
    Üyeliği durduruldu
    mahkeme kararı ile kapanmış değil sitem ama hostgator herhangi bir ip yasakladığı halde mail falan göndermez mi ?