İpucu: SeoHocasi.com Filtre Tespit Sistemi Yayında - Sayfa 9 - R10.net
  • 05-10-2010, 19:51:29
    #73
    seohocasi adlı üyeden alıntı
    Yapay zekayı blog dünyasında ilk uygulayan benim, botacad.autocadhocasi.com a girerek veya autocadhocasi.com sayfasında sidebardaki botacadle sohbet edebilirsiniz.
    offset nedir
    ofset nasıl çalışır
    copy nedir
    copi nedir
    copi ile offset aynı mı
    copy ile offset farklı mı gibi olabilecek neredeyse pek çok insan kaynaklı hatalı yazımı bir insan gibi algılayarak doğru cevabı vermektedir.

    Ben bu konudaki yazımda dikkat ederseniz yapay zeka gibi dedim. Direk yapay zekadır demedim.

    Ama ant07 gibi arkadaşlar, seohocasina karşı alerjisi olduğu için gözü kapalı konuşurlar. Diğerlerine görüşleri için teşekkür ederim.
    yapay kıllıklar oluşturmaya gerek yok. blog dünyasında ilk ben kullandım falan bunları geçerlim. gösterdiğin örnekde şuan basit. yeni algoritmalar ve altyapı modellemeleri ile gösterdiğinin ötesinde daha sağlıklı ve yapay denilebilecek özellikler sunulabilir.

    senin sistemin; tamamı ile sorguya göre durum belirtir. buda programlamanın temelidir. "eğer öyleyse böyle." bunu yapaya bağlamak olmaz. o zmn bende yazdığım scriptlere yapay zeka scripti derim. senin sistemden çok daha ileri ve keskin sonuçlarda verir.

    sistem konusunda hiçbir diyeceğim yok. webmasterlar için girilesi bir site olmuş. sunucutara, sitebilgi gibi bookmarklarda yer edindirilebilir. (sistem işleyişine hiç bakmadım. ne derece doğru sonuç veriyor bilmiyorum. gelen cevaplara göre doğruluğunu varsayıyorum.)

    yanlız dediğim gibi kullanılan kelimelere dikkat etmek lazım. zira kimsenin kimsenin aklını karıştırmaya hakkı yok. çünkü bir kaç yıl içinde artık yapay zeka, semantic webmaster hayatına girecektir.
    Ey bedbaht nefsim! Acaba ömrün ebedî midir?
  • 05-10-2010, 19:52:08
    #74
    ant07 adlı üyeden alıntı
    Yok seo hocam benim sana niye allerjim olsun ki zaten ben ağzımı açmadan sen öyle bakıyorsun olaya, ama bu senin suçun değil dünyadaki bütün seo siteleri aynı google dan pr sorarlar, yahoodan linkeleri sonra birde alexsa, yanınada birkaç yorum sonra aha bizim seo tols diye çıkarlar ortaya
    evet doğru buradaki 39 kriteri biz başka sitelerden çekiyoruz. http://www.seohocasi.com/seo/

    Başka bir düzgün çalışan ve tüm filtreleri gösteren araç söylesene bana.
    http://www.seohocasi.com/filtre/

    Senin tek yaptığın şey bol keseden atmak. Sen yukarıdaki 2 analizden daha iyi bir analiz göster. Seohocasi.com u sana vereceğim. Ben iddialı konuşuyorum görüyorsun. Sen ise laf salatası yapıyorsun.
    seo Sorularla Seo Kitabı Çıktı
  • 05-10-2010, 19:54:51
    #75
    Konunun canlı kalması için sana tartışma lazım onun için salatayı sen yapıyorsun ama kusura bakma amacına alet olamam
  • 05-10-2010, 19:55:01
    #76
    seohocasi adlı üyeden alıntı
    evet doğru buradaki 39 kriteri biz başka sitelerden çekiyoruz. http://www.seohocasi.com/seo/

    Başka bir düzgün çalışan ve tüm filtreleri gösteren araç söylesene bana.
    http://www.seohocasi.com/filtre/

    Senin tek yaptığın şey bol keseden atmak. Sen yukarıdaki 2 analizden daha iyi bir analiz göster. Seohocasi.com u sana vereceğim. Ben iddialı konuşuyorum görüyorsun. Sen ise laf salatası yapıyorsun.
    ben gösteriyim mi
    Ey bedbaht nefsim! Acaba ömrün ebedî midir?
  • 05-10-2010, 19:56:17
    #77
    ant07 adlı üyeden alıntı
    Konunun canlı kalması için sana tartışma lazım onun için salatayı sen yapıyorsun ama kusura bakma amacına alet olamam
    Komediye bak ya. Gören de diyecek ki ben sana tartışma ortamı yarat diye pm attım. Yuh artık. Bir insan aşağı kalınca rezil olmaktan bu kadar güzel sıyrılamaz. Tebrikler.

    Tartışma ortamı olmasını istemiyorsan niye konudan alakasız mesajlar atıyorsun. Hiç başlama daha iyi değil mi.
    seo Sorularla Seo Kitabı Çıktı
  • 05-10-2010, 19:56:59
    #78
    NeLph adlı üyeden alıntı
    ben gösteriyim mi
    2 scriptte de daha iyisini yapan varsa göster. ben de merak ettim.
    seo Sorularla Seo Kitabı Çıktı
  • 05-10-2010, 20:04:45
    #79
    seohocasi adlı üyeden alıntı
    2 scriptte de daha iyisini yapan varsa göster. ben de merak ettim.
    yahu hocam, gereksiz tartışmalara ne gerek var. olayı neden sürekli tartışma boyutuna vardırıyorsunuz. gerek yok saygımızı bozmaya.

    kimse kral değil, kimse en iyi değil. seomoz gibi analizler sunman gerek. web.archive kaydı araman gerek. backlink popularitesi analiz etmen gerek. site popularitesi analiz etmen gerek. backlink değerlemeleri yapman gerek. yani gerek de gerek.

    daha yolun başındayken bu kadar iddaalı olma bence.

    ayrıca burası forum. burada paylaşılan veriler doğru diye bişey yok. en iyi bilenlerin bile doğruları tartışılır. uyarıda bulunmalara ters cevap vermeye gerek yok.

    sağlıklı forumlar
    Ey bedbaht nefsim! Acaba ömrün ebedî midir?
  • 05-10-2010, 20:12:16
    #80
    NeLph adlı üyeden alıntı
    yahu hocam, gereksiz tartışmalara ne gerek var. olayı neden sürekli tartışma boyutuna vardırıyorsunuz. gerek yok saygımızı bozmaya.

    kimse kral değil, kimse en iyi değil. seomoz gibi analizler sunman gerek. web.archive kaydı araman gerek. backlink popularitesi analiz etmen gerek. site popularitesi analiz etmen gerek. backlink değerlemeleri yapman gerek. yani gerek de gerek.

    daha yolun başındayken bu kadar iddaalı olma bence.

    ayrıca burası forum. burada paylaşılan veriler doğru diye bişey yok. en iyi bilenlerin bile doğruları tartışılır. uyarıda bulunmalara ters cevap vermeye gerek yok.

    sağlıklı forumlar
    Beni bu kadar iddialı yapmaya zorlayan sizsiniz. Ant07 gibi kişiler ben seo analiz hizmetine dünya para yatırıp ücretsiz sunarken bu ne biçim analiz meta bilgilerinin ne önemi var. ve daha fazlasını söyleyecek kadar iddialı yorumlar yapabilmektedir.

    Örnek verdiğiniz analizler 100 lerce site tarafından yapılmakta hatta bu konuda onlarca script dolaşmakta. Ben pek iyiniyetli olduğunuzu düşünmüyorum. Eğer öyle olsaydınız, bu mesajınızı
    Alıntı
    ben gösteriyim mi
    demeden önce atardınız. Şimdi anlıyorum ki siz zarf atmışsınız. Yok sana demedim dememi mi bekliyordunuz.

    Benim bu forumda neredeyse tüm seocular düşmanım haline geldi. Ben hiçbirinin konusunda gidip eleştirmedim. Onlar benim konuma geldi. Bu konuda da aynısı yaşanıyor. Bu kadar sert olmamaın sebebi budur. Seohocasi nicki görülen yerde tüm seocular kendini gösteriyor. Ama elle tutulur hiçbir paylaşım veya projeleri yok. Web dünyasında seo üzerine taş üstünde taşları yok.

    Bu kadar sert olmamı, iddialı olmamı sağlayan sizlersiniz. Lütfen kusura bakmayın. Bana zarf atttınız yemedim. Eğer sözünüzün arkasındaysanız. Belirttiğim 2 hizmetten daha kalitelisini gösterin seohocasi.com u size hediye edeceğim. r10 şahit.
    seo Sorularla Seo Kitabı Çıktı
  • 05-10-2010, 20:44:55
    #81
    Affolla tartışmak niyetinde değilim ama hangi sitemi sorgularsam sorgulayayım sandbox tadır diyor....



    Düzeldiiiii....
    Sunucu Çözümleri