• 19-09-2010, 04:36:35
    #64
    ozbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ismail lütfen 1 haftanı ayırda o kolay sandığın bir halı yıkama sitesini ilk sayfaya taşı bizde uzman bir seocu görelim hadi benim uzman kardeşim.
    Halı yıkama kelimesine gelene çoğu sitemde rekabetçi kelimelerde 1. sıradayım. Ama seocu filanda değil bu yazdıkların çok boş hiç bir kimse garanti edemez ama sen ediyorsun kendine faydan yok

    ozbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    haber sitesi film sitesi fark etmez arkadaşım, ücreti ödensin her klimede ilk 5 ee getiririm. neyse hayırlı geceler

    dostum kendin için çalışsana ozaman burda 5-10 kuruş iş yapacağına haber,film,dizi,oyun vs kelimelerde 1. sıraya gel milyon dolar kazan boşuna burda uğraşma.
  • 19-09-2010, 04:42:55
    #65
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halı yıkama kelimesine gelene çoğu sitemde rekabetçi kelimelerde 1. sıradayım. Ama seocu filanda değil bu yazdıkların çok boş hiç bir kimse garanti edemez ama sen ediyorsun kendine faydan yok




    dostum kendin için çalışsana ozaman burda 5-10 kuruş iş yapacağına haber,film,dizi,oyun vs kelimelerde 1. sıraya gel milyon dolar kazan boşuna burda uğraşma.
    katılmamak elde değil.
  • 19-09-2010, 16:44:20
    #66
    Üyeliği durduruldu
    ETURAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sektörel sitelerde pek alexa,pagerank önemsemiyorlar. İlk sıralarda olması yetiyor
    ben bir tecrübem hakkında bir takım bir şeyler yazıyorum ve burada bir çok arkadaşımız labali şekilde elekştiriyor, herkes ilk sayafaya getirdiği siteler hakkında yazışmaları yapsaydı şuanda hala r10 da seo nasıl yapılır konuları heer sefeerind mükerrer olarak açılmazdı, ülkemizde sağolsun bu tip eleştiri halk partisi mevcut

    ama bunun ne bizlere nede ülkemize faydası var, hepimiz bir olsakda bildiklerimizi paylaşsak fenamı olur. evet arama sorgusu çok dğil 700.000 kadar "halı yıkama" keelimesinin ama her ilk sayfa hatta ilk 3 d olmak başarıdır,

    her iştee emek vardır, ama bu emeği hor görmek gerçekten büyük haksızlıktır.
  • 19-09-2010, 17:00:03
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Bilgi için teşekkürler.Başarılar kardeşim.200.mesajım oldu buarada.
  • 19-09-2010, 17:01:10
    #68
    R10'da ben şunu yaptım başarılı oldum diye konu açarsanız olumlu ve olmusuz yorum alacağınızı bilmeniz ve kabullenmeniz lazım kimine göre doğru olan şey kimine göre doğru olmaya bilir kimine göre başarılı olunan şey kimine görede başarılı birşey olamaya bilir.Siz ben şunları yaparak 2,5 haftada ilk 3'e girdim derseniz olumlu/olumsuz eleştirileri kabul etmiş olmalısınız olay tartışma dönüyor.Aslında bence tartışmalar güzeldir çünki tartışmalarda bir çok şey öğreniyoruz ama konu öğle uzarsa büyük bir ihtimal ile kitlenecektir.Siz ilk 3'e girmişiniz bırakın keyfini çıkarın bende Yaklaşık 269.000.000 sonuç'lu anahtar kelimede 2 haftada ilk 7'ye girdim Yaklaşık 9.870.000 sonuç'lu kelimede 2 haftada 1 sıraya ulaştım ve bu durumun sefasını sürüyorum sizde öğle yapın bence.Herkese iyi forumlar...
  • 28-09-2010, 03:53:10
    #69
    Üyeliği durduruldu
    işin açıkcası ben çalıştığım yöntemleri yazdım, kim uygular kazanır, kim uygulamaz keyfi bilir. Sitemi analiz eden arkadaşlar, doğru söylemiz rakip siteden link almak doğru, ki zaten halı yıkama da ki ilk sayfada 4 site bana ait onlarında seo su tarafımdan yapılmıştır, ama en önemli detay hepsinin ipisinin farklı olması, eleştriler gelebilir sıkıntı değil, beni üzen taraf sırf eleştri olsun diye yazanlar..
  • 28-09-2010, 04:52:50
    #70
    Üyeliği durduruldu
    ya ha 10 milyon ha 500 milyon arkadaş birşeyler yapmaya çalışıp ve başarmış yaptıklarını sadece paylaşmış çoğumuz bunları artık çok basit'de görsek işimizin ufak bir parçası olarakta görsek ama yapamayan ve bilmeyen birçok kişi var.
  • 28-09-2010, 08:47:32
    #71
    Üyeliği durduruldu
    kendim açımdan bakacak olursam referanslarımı ve başarılarımı hayatta ortaya sermem en mantıklısı insanlar tarafından başardıklarımı görünce takdir edilmemdir...
  • 28-09-2010, 12:31:48
    #72
    3 haftada deiğin site yıllanmış