Sektörel sitelerde pek alexa,pagerank önemsemiyorlar. İlk sıralarda olması yetiyor
ben bir tecrübem hakkında bir takım bir şeyler yazıyorum ve burada bir çok arkadaşımız labali şekilde elekştiriyor, herkes ilk sayafaya getirdiği siteler hakkında yazışmaları yapsaydı şuanda hala r10 da seo nasıl yapılır konuları heer sefeerind mükerrer olarak açılmazdı, ülkemizde sağolsun bu tip eleştiri halk partisi mevcut
ama bunun ne bizlere nede ülkemize faydası var, hepimiz bir olsakda bildiklerimizi paylaşsak fenamı olur. evet arama sorgusu çok dğil 700.000 kadar "halı yıkama" keelimesinin ama her ilk sayfa hatta ilk 3 d olmak başarıdır,
her iştee emek vardır, ama bu emeği hor görmek gerçekten büyük haksızlıktır.