R10'da ben şunu yaptım başarılı oldum diye konu açarsanız olumlu ve olmusuz yorum alacağınızı bilmeniz ve kabullenmeniz lazım kimine göre doğru olan şey kimine göre doğru olmaya bilir kimine göre başarılı olunan şey kimine görede başarılı birşey olamaya bilir.Siz ben şunları yaparak 2,5 haftada ilk 3'e girdim derseniz olumlu/olumsuz eleştirileri kabul etmiş olmalısınız olay tartışma dönüyor.Aslında bence tartışmalar güzeldir çünki tartışmalarda bir çok şey öğreniyoruz ama konu öğle uzarsa büyük bir ihtimal ile kitlenecektir.Siz ilk 3'e girmişiniz bırakın keyfini çıkarın bende Yaklaşık 269.000.000 sonuç'lu anahtar kelimede 2 haftada ilk 7'ye girdim Yaklaşık 9.870.000 sonuç'lu kelimede 2 haftada 1 sıraya ulaştım ve bu durumun sefasını sürüyorum sizde öğle yapın bence.Herkese iyi forumlar...