Blogger Domain Etkisi
14
●802
- 24-08-2010, 22:49:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Domain alarak yola cıkmanız daha yerinde olur.
Her nekadar subdomain olarak işe yarasada , domain kadar verimli olmuyor. İleri yönelik yıllarca tutulacak bir blog arşivi için alan adınızla başlamanız sizin iyi olacağını düşünüyorum - 24-08-2010, 22:52:12katılıyorum , blogger sisteminde domain daha iyi olurHendeknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2010, 22:55:02Üyeliği durduruldublogger'ın url yapısı iyi değil hocam, /2010/08/baslik.html şeklinde çok fazla uzatıyor url'yi.
he bunu ana domaini çok güçlü tutarak halledersin örnekleri yok değil.
ama seninle eş değer sitelerde bu fark can sıkıcı olabilir..
öte yandan .blogspot.com olmasındansa kendi domaininize taşımanız daha iyidir pekala..