• 24-08-2010, 22:31:38
    #10
    x.blogspot.com olunca sanki başkasının bisikletiyle gezer gibi oluyor insan , emanet gibi. ama kendinize .com,.net,.org domain alıp blogspot'unzu o domaine gönderirseniz o sizin olur sahiplenirsiniz belkide daha iyi yerlere gelir.
  • 24-08-2010, 22:34:19
    #11
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domaine geçmen çok ve çok daha yararlı buna emin olabilirsin.
    Aynen katılıyorum.
  • 24-08-2010, 22:49:02
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Domain alarak yola cıkmanız daha yerinde olur.
    Her nekadar subdomain olarak işe yarasada , domain kadar verimli olmuyor. İleri yönelik yıllarca tutulacak bir blog arşivi için alan adınızla başlamanız sizin iyi olacağını düşünüyorum
  • 24-08-2010, 22:52:12
    #13
    Hendeknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain alarak yola cıkmanız daha yerinde olur.
    Her nekadar subdomain olarak işe yarasada , domain kadar verimli olmuyor. İleri yönelik yıllarca tutulacak bir blog arşivi için alan adınızla başlamanız sizin iyi olacağını düşünüyorum
    katılıyorum , blogger sisteminde domain daha iyi olur
  • 24-08-2010, 22:55:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    blogger'ın url yapısı iyi değil hocam, /2010/08/baslik.html şeklinde çok fazla uzatıyor url'yi.
    he bunu ana domaini çok güçlü tutarak halledersin örnekleri yok değil.
    ama seninle eş değer sitelerde bu fark can sıkıcı olabilir..

    öte yandan .blogspot.com olmasındansa kendi domaininize taşımanız daha iyidir pekala..
  • 24-08-2010, 23:02:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Çok Ferahlatıcı ve Mantıklı Yorumlar Aldım. Teşekkür Ediyorum Herkese Teker Teker. Domaini Aldım Arkadaşlar. Blogspot'a da Uyguladım Sonunda (:

    Hayırlı Ramazanlar