x.blogspot.com olunca sanki başkasının bisikletiyle gezer gibi oluyor insan , emanet gibi. ama kendinize .com,.net,.org domain alıp blogspot'unzu o domaine gönderirseniz o sizin olur sahiplenirsiniz belkide daha iyi yerlere gelir.