blogger'ın url yapısı iyi değil hocam, /2010/08/baslik.html şeklinde çok fazla uzatıyor url'yi.
he bunu ana domaini çok güçlü tutarak halledersin örnekleri yok değil.
ama seninle eş değer sitelerde bu fark can sıkıcı olabilir..
öte yandan .blogspot.com olmasındansa kendi domaininize taşımanız daha iyidir pekala..