• 28-07-2010, 11:16:26
    #19
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Kaynak kodunda link cikmiyor, gomulu oluyor chat box ta.. yani bir ....'a yaramaz.

    orumcekler kaynagi okur, goruntuyu degil
  • 28-07-2010, 11:21:15
    #20
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu forumda o kadar konu açıldı şöyle yorum kasın, böyle link kazanın.

    Ama en güzeli buydu, tebrik ederim.

    neresi guzeldi ?? bir bakin isterseniz, kaynak kod da cikmiyor linkler
  • 28-07-2010, 12:32:25
    #21
    Ben de detaylı inceledim. backlink olarak görülmez. Bunları arama motorları görmez. Sadece ziyaretçiler görür. Hitin dışında hiçbir faydası yoktur. Hit arttırmak ve reklam yapmak amaçlı kullanılabilecek kolay bir yöntemdir.
  • 28-07-2010, 13:09:34
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kahnakta çıkmıyor ancak iframe ile çağırıyor, oradaki bölmede var.

    http://www.oggix.com/shout/show/?oggixid=65428&type=1

    Prli sayfada iframe ile çağırılmış kodunuz var, daha ne istiyorsunuz
  • 28-07-2010, 13:12:53
    #23
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahnakta çıkmıyor ancak iframe ile çağırıyor, oradaki bölmede var.

    http://www.oggix.com/shout/show/?oggixid=65428&type=1

    Prli sayfada iframe ile çağırılmış kodunuz var, daha ne istiyorsunuz
    Değişen birşey yok, yorumu gönderdiğiniz 100 lerce farklı siteden link almamış oluyorsunuz, aldığınız tüm linkler sadece http://www.oggix.com sayfasından. Bence hit ve reklam amaçlı bir yöntem. backlink için bu yöntem kullanılmaz ve uğraşılmaz.
  • 28-07-2010, 13:13:43
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5 dakika beklemek mi gerekiyor bir yere ekledikten sonra ?
  • 28-07-2010, 13:20:21
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar gerekli yorumları yapmışlar. Kaynakta link kodunuz görünmedikten sonra yaptığınız çalışmanında bir esprisi kalmıyor.

    Edit: Allah aşkına şöyle çocuk gibi -rep atmayın. Atacaksanızda, erkek gibi adınızı belirtinde görelim.

    Fikir paylaşımı yapmak niye batıyor insanlara anlamıyorum.
  • 28-07-2010, 14:33:14
    #26
    tşkler güzel paylaşım en iyilerinden diyebilirim.
  • 28-07-2010, 20:31:13
    #27
    SirfaLas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harika bir yöntemmiş +
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paylaşım için teşekkürler

    yorum var url kısmının altında very nice, godly, great blog thanks gibi ingilizce bişeyler sallayın gitsin
    intext:"by. oggix.com" "Web URL :" buradaki "Web" kelimesi yerine "site" yazarsanızda bol blogspot bloğu çıkıyor bilginize
    kısa aralıklarla ekleme yapmaya kalktığınızda şöyle "Please wait a few minutes to submit a shout again " bir yazı çıkıyor yukarıda, onay aynı yerden olduğu için sizi url nizden tanıyor yani birkaç dakika sonra tekrar deneyin diyor o ing mesajda
    NeoCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mantıklı yöntem
    Nugget adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynaktaki bir arkadaş şöyle yazmış;



    Teşekkürler faydalı bir bilgi olmuş. Bu arada, daha spesifik arama nasıl yapabiliriz bir fikriniz var mı?
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www ile birlikte link vermiyor :S
    SavaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1061575056-post2.html 2. post olduğu için herkesin faydalanmasını düşündüğümden, güncelledim post'umu

    Konuyu açan kardeşim online değil sanırım.
    Nugget adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ok teşekkürler..
    Zkarademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah BU ve benzeri mesaj kutularının hepsinde işe yarıyorsa diğerlerine de bakalım.
    zaoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler.fikir oluşturması açısından da güzel örnek olmuş.
    delphi911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel bir paylaşım. Teşekkür ederim. Bir ek de ben yapayım.

    intext:"by. oggix.com" "Web URL :" +"anahtar kelime"

    yazarak aratabilir konunuzla daha alakalı sitelere ulaşabilirsiniz. +"anahtar kelime" eklemesi, yorumlarda verilen diğer arama varyasyonlarında da kullanılabilir.
    gdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak kodunda link cikmiyor, gomulu oluyor chat box ta.. yani bir ....'a yaramaz.

    orumcekler kaynagi okur, goruntuyu degil
    gdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neresi guzeldi ?? bir bakin isterseniz, kaynak kod da cikmiyor linkler
    seohocasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de detaylı inceledim. backlink olarak görülmez. Bunları arama motorları görmez. Sadece ziyaretçiler görür. Hitin dışında hiçbir faydası yoktur. Hit arttırmak ve reklam yapmak amaçlı kullanılabilecek kolay bir yöntemdir.
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahnakta çıkmıyor ancak iframe ile çağırıyor, oradaki bölmede var.

    http://www.oggix.com/shout/show/?oggixid=65428&type=1

    Prli sayfada iframe ile çağırılmış kodunuz var, daha ne istiyorsunuz
    seohocasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değişen birşey yok, yorumu gönderdiğiniz 100 lerce farklı siteden link almamış oluyorsunuz, aldığınız tüm linkler sadece http://www.oggix.com sayfasından. Bence hit ve reklam amaçlı bir yöntem. backlink için bu yöntem kullanılmaz ve uğraşılmaz.
    tabuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar gerekli yorumları yapmışlar. Kaynakta link kodunuz görünmedikten sonra yaptığınız çalışmanında bir esprisi kalmıyor.

    Edit: Allah aşkına şöyle çocuk gibi -rep atmayın. Atacaksanızda, erkek gibi adınızı belirtinde görelim.

    Fikir paylaşımı yapmak niye batıyor insanlara anlamıyorum.
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 dakika beklemek mi gerekiyor bir yere ekledikten sonra ?
    Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tşkler güzel paylaşım en iyilerinden diyebilirim.
    Herkese tşk.Gerekli acıklamalar mevcut. Backlink konusu artık eskisi gibi değil.Dünyaca ünlü oyun sitelerinin backlink yöntemi ile benzer.Onlarında kaynak kodlarında linki yok.Kısacası backlinkten daha yararlı olarak görebiliriz.