Arkadaşlar gerekli yorumları yapmışlar. Kaynakta link kodunuz görünmedikten sonra yaptığınız çalışmanında bir esprisi kalmıyor.

Edit: Allah aşkına şöyle çocuk gibi -rep atmayın. Atacaksanızda, erkek gibi adınızı belirtinde görelim.

Fikir paylaşımı yapmak niye batıyor insanlara anlamıyorum.