• 06-12-2008, 19:32:35
    #46
    muhuhauha
  • 06-12-2008, 19:49:43
    #47
    süper ya kim hortlattı konuyu işiniz gücünüz yok mu sizin
  • 06-12-2008, 20:07:39
    #48
    Üyeliği durduruldu
    HolyOne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya beyler sizde iyice gotu kalkik adam yerine koydunuz beni ha...
    https://www.r10.net/8188-post23.html


    zuhahahaha ozamanlar r10 daki modlar çalışmıyordu herhalde hiç
  • 06-12-2008, 20:09:54
    #49
    Üyeliği durduruldu
    İşiniz mi yok ya bu konuyu üste çıkarıyosunuz.

    Erdem geçmişi unut şimdiki zamana bak su an baya iyiler
  • 06-12-2008, 20:36:02
    #50
    hatırlıyorum o zamanlar tahribat bi süre kapalı kalmıştı host sıkıntısı çekiyordu, o arada "yapım aşamasında" gibisinden bi sayfaya yönlendirilmişti domain, o yüzden istemeyerekte olsa fake pr almıştı, durum bundan ibaret,.. ulan bakıyorumda 2004 mü neydi, o zamanda tahribattaydım, bugün hala gene tahribattayım, hiçmi sıkılmaz insan ya
  • 06-12-2008, 20:40:18
    #51
    2005 te PR 7 wayy be Güzel Sitedir Ama Tahribat, Bi Ara Telekom Kapattı Açılmış İlk Defa Görüyorum Kapatılıp Açılan Türk Sitesi.
  • 06-12-2008, 20:42:55
    #52
    MyZurna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005 te PR 7 wayy be Güzel Sitedir Ama Tahribat, Bi Ara Telekom Kapattı Açılmış İlk Defa Görüyorum Kapatılıp Açılan Türk Sitesi.
    Eksisozluk.com
  • 06-12-2008, 20:49:33
    #53
    MyZurna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005 te PR 7 wayy be Güzel Sitedir Ama Tahribat, Bi Ara Telekom Kapattı Açılmış İlk Defa Görüyorum Kapatılıp Açılan Türk Sitesi.
    haklı durumda oldukları için karşı bir dava açıp siteyi açtırdılar, ama davayı kazandıktan 1-2 ay sonra ancak dns deiştirmeden girilebiliyordu siteye, baya uğraştırıyorlar, gerçi kapalıyken bile alexa 19k daydı, hitte aşırı bi düşüş görülmedi, zaten tahribata giren adam % 99 yasaklı siteye girebilen bir adamdır,..
  • 06-12-2008, 21:01:52
    #54
    belkide sahibi ölmüştür 2005