PR7 yi nasil arttiririm:)
53
●5.736
- 06-12-2008, 20:07:39Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/8188-post23.htmlHolyOne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zuhahahaha ozamanlar r10 daki modlar çalışmıyordu herhalde hiç
- 06-12-2008, 20:36:02hatırlıyorum o zamanlar tahribat bi süre kapalı kalmıştı host sıkıntısı çekiyordu, o arada "yapım aşamasında" gibisinden bi sayfaya yönlendirilmişti domain, o yüzden istemeyerekte olsa fake pr almıştı, durum bundan ibaret,.. ulan bakıyorumda 2004 mü neydi, o zamanda tahribattaydım, bugün hala gene tahribattayım, hiçmi sıkılmaz insan ya
- 06-12-2008, 20:49:33haklı durumda oldukları için karşı bir dava açıp siteyi açtırdılar, ama davayı kazandıktan 1-2 ay sonra ancak dns deiştirmeden girilebiliyordu siteye, baya uğraştırıyorlar, gerçi kapalıyken bile alexa 19k daydı, hitte aşırı bi düşüş görülmedi, zaten tahribata giren adam % 99 yasaklı siteye girebilen bir adamdır,..MyZurna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kim hortlattı konuyu işiniz gücünüz yok mu sizin