hatırlıyorum o zamanlar tahribat bi süre kapalı kalmıştı host sıkıntısı çekiyordu, o arada "yapım aşamasında" gibisinden bi sayfaya yönlendirilmişti domain, o yüzden istemeyerekte olsa fake pr almıştı, durum bundan ibaret,.. ulan bakıyorumda 2004 mü neydi, o zamanda tahribattaydım, bugün hala gene tahribattayım, hiçmi sıkılmaz insan ya