HolyOne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya beyler sizde iyice gotu kalkik adam yerine koydunuz beni ha...
https://www.r10.net/8188-post23.html


zuhahahaha ozamanlar r10 daki modlar çalışmıyordu herhalde hiç