• 07-07-2010, 17:07:14
    #10
    Ana sayfaya I Lovu You Google yada

    Seni Seviyorum Google yazın sever sizide
  • 07-07-2010, 19:55:59
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    anasayfaya bu kodu koyun hemencecik sizide sevecek beni sevfi
    kod:
    <a href="http://www.google.com.tr"><img class=" alignnone" title="google, I love you google, google beni indexle,seni seviyorum google" src="http://www.google.com.tr/intl/tr/logoyapsana/images/winners/30_12.gif" alt="google, I love you google, google beni indexle,seni seviyorum google" width="170" height="100" /></a>
  • 07-07-2010, 20:10:05
    #12
    TiHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anasayfaya bu kodu koyun hemencecik sizide sevecek beni sevfi
    kod:
    <a href="http://www.google.com.tr"><img class=" alignnone" title="google, I love you google, google beni indexle,seni seviyorum google" src="http://www.google.com.tr/intl/tr/logoyapsana/images/winners/30_12.gif" alt="google, I love you google, google beni indexle,seni seviyorum google" width="170" height="100" /></a>
    Bukadar basitti yani
  • 07-07-2010, 20:57:20
    #13
    TiHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anasayfaya bu kodu koyun hemencecik sizide sevecek beni sevfi
    kod:
    <a href="http://www.google.com.tr"><img class=" alignnone" title="google, I love you google, google beni indexle,seni seviyorum google" src="http://www.google.com.tr/intl/tr/logoyapsana/images/winners/30_12.gif" alt="google, I love you google, google beni indexle,seni seviyorum google" width="170" height="100" /></a>
    ye beni google yaz oluyor
    ilk sayfa garantili
  • 08-07-2010, 09:01:07
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    istiyorum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ye beni google yaz oluyor
    ilk sayfa garantili
    ))) aynen
  • 08-07-2010, 14:00:18
    #15
    herşey iyi güzel ancak makele yazarken .'dan sonra boşluk bırakmalısın ,)
  • 08-07-2010, 14:02:24
    #16
    gereksiz geyiklere gerek yok
    ersinakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşey iyi güzel ancak makele yazarken .'dan sonra boşluk bırakmalısın ,)
    fakat yapıcı eleştirilere açığım teşekkürler.
  • 08-07-2010, 19:50:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    residents2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bukadar basitti yani
    Google bizi diskoya götür yazmakta gerekli


    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gereksiz geyiklere gerek yok


    fakat yapıcı eleştirilere açığım teşekkürler.
    Gereksiz geyik yok. Burada şu var;
    Fatiha suresini bilmeyen varmı forumda. Yoksa ben yazıyorum okuyun öğrenin demek gibi olmuş açtığın konu. Zaten sabit konulara bir göz atsan bunların hepsi yazıyor.
  • 08-07-2010, 19:53:24
    #18
    sektortr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google bizi diskoya götür yazmakta gerekli



    Gereksiz geyik yok. Burada şu var;
    Fatiha suresini bilmeyen varmı forumda. Yoksa ben yazıyorum okuyun öğrenin demek gibi olmuş açtığın konu. Zaten sabit konulara bir göz atsan bunların hepsi yazıyor.
    bak ne güzel demişsin bilmeyen okuyup öğrenir.