gereksiz geyiklere gerek yok
ersinakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herşey iyi güzel ancak makele yazarken .'dan sonra boşluk bırakmalısın ,)
fakat yapıcı eleştirilere açığım teşekkürler.