Bukadar basitti yani
Google bizi diskoya götür yazmakta gerekli
gereksiz geyiklere gerek yok
fakat yapıcı eleştirilere açığım teşekkürler.
Gereksiz geyik yok. Burada şu var;
Fatiha suresini bilmeyen varmı forumda. Yoksa ben yazıyorum okuyun öğrenin demek gibi olmuş açtığın konu. Zaten sabit konulara bir göz atsan bunların hepsi yazıyor.