AutoCADHocasi.com Birinciliği
69
●4.227
- 12-04-2010, 17:11:11Başarılarınız daim olsun bende bir AutoCAD çizer olarak takipçinizim... =))
Saygılar - 13-04-2010, 15:38:55Bende ikinci sırada çıkıyor.
Tr bölümüne bakıncada 2ci sırada http://www.google.com.tr/search?hl=t...=&oq=&gs_rfai= - 16-04-2010, 23:12:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.burdakı yorumuma bıle - rep veren zıhnıyet nasıl bır zıhnıyettır nasıl bır yalakadır çözemedım, illa herkese yağmı çekmek lazım,
o eksı veren kişi az bişey makale okusa yazdığımın doğrmu yanlışmı olduğunu zaten anlardı guluyorum geçıyorum yazık...
sozum eksı rep verene, neden buraya yanlış olduğunu yazmamışta eksı rep vermış onuda anlamadım
