• 12-04-2010, 17:01:09
    #28
    hayırlı olsun, tebrikler,...
  • 12-04-2010, 17:11:11
    #29
    Başarılarınız daim olsun bende bir AutoCAD çizer olarak takipçinizim... =))

    Saygılar
  • 13-04-2010, 15:38:55
    #30
    Bende ikinci sırada çıkıyor.
    Tr bölümüne bakıncada 2ci sırada http://www.google.com.tr/search?hl=t...=&oq=&gs_rfai=
  • 16-04-2010, 10:49:06
    #31
    Herkese güzel yorumları için teşekkür ederim. Site yine 1. sıradaki konumunu almıştır. İnşallah birinciliği bırakmayacağım.
  • 16-04-2010, 10:51:01
    #32
    seoda seohocasi gerçekten işini bilen bir uzman.
  • 16-04-2010, 11:01:22
    #33
    GunduzYuruyen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seoda seohocasi gerçekten işini bilen bir uzman.
    Teşekkürler.
  • 16-04-2010, 23:12:58
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    burdakı yorumuma bıle - rep veren zıhnıyet nasıl bır zıhnıyettır nasıl bır yalakadır çözemedım, illa herkese yağmı çekmek lazım,
    o eksı veren kişi az bişey makale okusa yazdığımın doğrmu yanlışmı olduğunu zaten anlardı guluyorum geçıyorum yazık...
    sozum eksı rep verene, neden buraya yanlış olduğunu yazmamışta eksı rep vermış onuda anlamadım
  • 16-04-2010, 23:27:40
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun Kaan.

    Sanırım bu yere gelmende sürekli girdiğin özgün içeriğin büyük payı var.
  • 16-04-2010, 23:32:29
    #36
    Tebrik ediyorum..

    uzmanlık bu olsa gerek