Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
burdakı yorumuma bıle - rep veren zıhnıyet nasıl bır zıhnıyettır nasıl bır yalakadır çözemedım, illa herkese yağmı çekmek lazım,
o eksı veren kişi az bişey makale okusa yazdığımın doğrmu yanlışmı olduğunu zaten anlardı guluyorum geçıyorum yazık...
sozum eksı rep verene, neden buraya yanlış olduğunu yazmamışta eksı rep vermış onuda anlamadım