• 16-04-2010, 23:45:07
    #37
    Güzel bir başarı.

    Tebrik ederim, başarınızın devamını dilerim.
  • 17-04-2010, 00:04:28
    #38
    Herkese çok teşekkürler.
    @jackal, geçmiş olsun. tavsiyeler ve site hakkında bilgiler içeren bir yorum için -rep i kesinlikle onaylamıyorum. Konu sahibi olarak bunu belirteyim.
  • 17-04-2010, 00:16:44
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Sonunda hedeflediğin yeri alabildin abi. Umarım düşmezsin oralardan.
  • 17-04-2010, 00:28:23
    #40
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonunda hedeflediğin yeri alabildin abi. Umarım düşmezsin oralardan.
    Eyv. burak, inşallah düşmem ona göre önlemler almaya başladım. Seohocasi.com sebebiyle epey boşlamıştım AutoCADHocasi.com u ama yavaş yavaş üzerine düşmeye başladım tekrar.
  • 17-04-2010, 00:35:52
    #41
    Tebrik ederim Kaan abi, inşallah kalıcı olursun orda...
  • 17-04-2010, 00:36:45
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tebrikler , başarılarının devamnı dilerim ..
  • 17-04-2010, 00:52:29
    #43
    Teşekkürler Alicanım inş. kalıcı olur. ümitliyim. şu an için herhangi bir değişiklik yapmayı düşünmüyorum sitede. 2. sıraya düşen site panik yapıp da değişiklik yaparsa diye bekliyorum .

    Teşekkürler, SanTieG0
  • 17-04-2010, 10:13:11
    #44
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    seohocasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler Alicanım inş. kalıcı olur. ümitliyim. şu an için herhangi bir değişiklik yapmayı düşünmüyorum sitede. 2. sıraya düşen site panik yapıp da değişiklik yaparsa diye bekliyorum .

    Teşekkürler, SanTieG0
    İkinci site düşünceme göre yapması muhtemel tek bir hamle var onu yaparsa 1. sıraya oturur tabi bu benim düşüncem ve büyük ihtimalde öyle yaparsa yerini saglamlaştırır bende beklemedeyim takip ediyorum
  • 17-04-2010, 15:59:13
    #45
    DeLiKaRAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci site düşünceme göre yapması muhtemel tek bir hamle var onu yaparsa 1. sıraya oturur tabi bu benim düşüncem ve büyük ihtimalde öyle yaparsa yerini saglamlaştırır bende beklemedeyim takip ediyorum
    aslında yapabileceği pekçok şey var. ancak sizin düşünceniz nedir onu da merak ettim paylaşırsanız veya pm ile gönderirseniz memnun olurum.