Evet hocam biz hiç bir şey bilmiyoruz , bu kelimelerde buraya gelenler hiç bir şey bilmiyor , google'ı geçenler hiç bir şey bilmiyor bir tek siz biliyorsunuz. Büyüksünüz.
Bazı noktalarınız yanlış hocam, seo denilen olay çok farklı yöndür. Bu şekildeki yorumlarınız bana tamamen baskı kurmak gibi görünüyor. Konu sahibini tanımam etmem hatta nickini bu konu ile ilgili yeni gördüm,
Bahsettiğiniz arkadaşlar googleyi geçenler burada bilgi paylaşımı yerine ücretli yaptırdığı içinmi kıymetli oluyorlar ?
Ben sana söyleyim denemek için öğrenmek için ne yapıyorlar analizleri nelerdir diye iş yaptırdım.
Sonuç : Aynı makaleler.
Eğerki arkadaş bir şeyler paylaşıyorsa bırakın paylaşsın. Taglar hakkında yanlış bir düşüncen var ise onları paylaşırsın burası böyle değil dersin oturur tartışırız. Sayfalar boyunca tartışma polemik okumak zorunda değiki millet...
Konu sahibinden özür diliyorum, ilk kez bu kadar uzun bir yorum yazdım sanırım.
Keyifli forumlar, Bol kazançlar.