• 21-01-2010, 16:07:17
    #19
    sercanaksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eleştiri yaparken bu konu hakkında bilgi sahibi ol sonra konuş konuşmak için değil , bilmediğniz konular üzerine yorum yazarsanız kimse sizinle bir şey paylaşmaz ben yazının altında site bile belirmedim yazıyı yazarken peki ne kazancım oldu.Kazandıklarımı paylaşmak sadece.
    Evet hocam biz hiç bir şey bilmiyoruz , bu kelimelerde buraya gelenler hiç bir şey bilmiyor , google'ı geçenler hiç bir şey bilmiyor bir tek siz biliyorsunuz. Büyüksünüz.
  • 21-01-2010, 16:12:03
    #20
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam biz hiç bir şey bilmiyoruz , bu kelimelerde buraya gelenler hiç bir şey bilmiyor , google'ı geçenler hiç bir şey bilmiyor bir tek siz biliyorsunuz. Büyüksünüz.
    bakın konuşmlarınızı yaparken itici konuşmlar sergilemeyin ben büyüğüm küçüğüm demedim o sitelerin oralara nasıl geldiği bir h tagına bağlı değil, adam bir site açmış title yok, keywords yok, içerik doğru dürüst değil peki bu adam nasıl olupta ilk sayfada yer alıyor.Bugüne kadar Google'nin yaptığı şeylere akıl sır erdiren var mı ? ben burada deneyimlerimi paylaşıyorum hepsi doğru olacak diye birşey de yok edinilmiş bilgiler, ben çok iyiyim şöyleyim böyleyimde demedim bir dahaki mesajınızı düzgün bir biçimde yazarsanız iyi olur.

    ## sizin hakkınızda da bir şey bilmiyorsunuz diye bir cümle sarf etmedim.
  • 21-01-2010, 16:16:02
    #21
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam biz hiç bir şey bilmiyoruz , bu kelimelerde buraya gelenler hiç bir şey bilmiyor , google'ı geçenler hiç bir şey bilmiyor bir tek siz biliyorsunuz. Büyüksünüz.
    Bazı noktalarınız yanlış hocam, seo denilen olay çok farklı yöndür. Bu şekildeki yorumlarınız bana tamamen baskı kurmak gibi görünüyor. Konu sahibini tanımam etmem hatta nickini bu konu ile ilgili yeni gördüm,


    Bahsettiğiniz arkadaşlar googleyi geçenler burada bilgi paylaşımı yerine ücretli yaptırdığı içinmi kıymetli oluyorlar ?

    Ben sana söyleyim denemek için öğrenmek için ne yapıyorlar analizleri nelerdir diye iş yaptırdım.
    Sonuç : Aynı makaleler.

    Eğerki arkadaş bir şeyler paylaşıyorsa bırakın paylaşsın. Taglar hakkında yanlış bir düşüncen var ise onları paylaşırsın burası böyle değil dersin oturur tartışırız. Sayfalar boyunca tartışma polemik okumak zorunda değiki millet...


    Konu sahibinden özür diliyorum, ilk kez bu kadar uzun bir yorum yazdım sanırım.

    Keyifli forumlar, Bol kazançlar.
  • 21-01-2010, 16:19:51
    #22
    RuHeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğerki arkadaş bir şeyler paylaşıyorsa bırakın paylaşsın. Taglar hakkında yanlış bir düşüncen var ise onları paylaşırsın burası böyle değil dersin oturur tartışırız. Sayfalar boyunca tartışma polemik okumak zorunda değiki millet...


    Konu sahibinden özür diliyorum, ilk kez bu kadar uzun bir yorum yazdım sanırım.

    Keyifli forumlar, Bol kazançlar.
    Alıntı
    http://www.seoteknikleri.com/

    seo kelimesinde 1.sırada çıkıyor ve her konu başlığınıda sizin dediğiniz gibi <h1> tagları arasına almış.

    Siz isyan ediyorsunuz ama sizinde tam yerine oturtamadığınız şeyler var sanırım
    Benim söylediğimde farklı bir şey değil zaten.

    Neyse , uzatmayayım daha fazla .Sercan bey kusura bakmayın , iyi akşamlar.
  • 21-01-2010, 16:26:25
    #23
    Bir SEO uzmanının ben SEO' yu su gibi içerim vesaire lafları yanlıştır.

    SEO' dan anlayan kişilerin sözleri ile değilde kendilerini Referansları ile tanıtmaları daha iyidir
  • 21-01-2010, 16:30:05
    #24
    Ben size,
    50 tane edu kasayım farklı domain'den SEO kelimesinde birinci sıra olmasada 1. sayfaya en iyi yerlere ulaştırayım. Nedir bu seotek.. diye bi sitenin SEO kelimesinde birinci sırada çıkıyor olması yahu Ha ben bunu kötü niyetlemi söylüyorum; haşa. Yiğidi öldür hakkını yeme. Tebrikler. Adamlar çalışmış; paşa gibi tahta oturmuş.

    Bakın kardeşler; herkes SEO'cuyum diyebilir. Doğrudur. Bende kendi çapımda; seviyemde iyi yada kötü bir seo'cuyum. Ama ben html'i geçtim; bir web sitesindeki anahtar kelimelerin yazımı, seçimi, kaç tane olması ve toplam kaç karakter olması; dil kodlaması, sayfa yapımcısı bilgisi, sayfa açıklaması, rss kaynaklarının ve sitemap yönetimini sitemin kendi içindeki link dolaşımının toplamını, dışarıya vereceğim link çıkışını, aldığım linklerin pr'si ve domain uzantısı gibi şeyleri öğrendiğimi düşündüğüm için ben SEO'cuyum diyebiliyorum. Ha; geri kalan html kodlarının dökümünü de hemen hemen birçok dreamweaver ve örneklerle görebiliyorum. Bu bir yeni iş gücü Arama motoru optimizasyonu. Yavaş yavaş; google'ın getirdiği yeniliklerle bu önlenecektir..
  • 21-01-2010, 16:38:49
    #25
    Seo konusunda bir çok faktör vardır Fakat ben bu konuların sadece html kısmına deyindim neden bir iş yaparken işin temelini iyi atmak lazım değil mi ? başımıza yıkılmaması için eğer html taglarını doğru kullanırsak yaptığımız seo ya yardımcı olur.Yaptığımız seo'nun kalitesini arttırır.
  • 21-01-2010, 16:52:31
    #26
    yazı için tesekkurler hocam
    gerçekten guzel bilgiler paylasmışsınız devamınıda bekleriz
    ++