eleştiri yaparken bu konu hakkında bilgi sahibi ol sonra konuş konuşmak için değil , bilmediğniz konular üzerine yorum yazarsanız kimse sizinle bir şey paylaşmaz ben yazının altında site bile belirmedim yazıyı yazarken peki ne kazancım oldu.Kazandıklarımı paylaşmak sadece.
Evet hocam biz hiç bir şey bilmiyoruz , bu kelimelerde buraya gelenler hiç bir şey bilmiyor , google'ı geçenler hiç bir şey bilmiyor bir tek siz biliyorsunuz. Büyüksünüz.