Ben size,
50 tane edu kasayım farklı domain'den SEO kelimesinde birinci sıra olmasada 1. sayfaya en iyi yerlere ulaştırayım.

Nedir bu seotek.. diye bi sitenin SEO kelimesinde birinci sırada çıkıyor olması yahu

Ha ben bunu kötü niyetlemi söylüyorum; haşa. Yiğidi öldür hakkını yeme. Tebrikler. Adamlar çalışmış; paşa gibi tahta oturmuş.
Bakın kardeşler; herkes SEO'cuyum diyebilir. Doğrudur. Bende kendi çapımda; seviyemde iyi yada kötü bir seo'cuyum. Ama ben html'i geçtim; bir web sitesindeki anahtar kelimelerin yazımı, seçimi, kaç tane olması ve toplam kaç karakter olması; dil kodlaması, sayfa yapımcısı bilgisi, sayfa açıklaması, rss kaynaklarının ve sitemap yönetimini sitemin kendi içindeki link dolaşımının toplamını, dışarıya vereceğim link çıkışını, aldığım linklerin pr'si ve domain uzantısı gibi şeyleri öğrendiğimi düşündüğüm için ben SEO'cuyum diyebiliyorum. Ha; geri kalan html kodlarının dökümünü de hemen hemen birçok dreamweaver ve örneklerle görebiliyorum. Bu bir yeni iş gücü Arama motoru optimizasyonu. Yavaş yavaş; google'ın getirdiği yeniliklerle bu önlenecektir..