Msn Popup hit düşürür mü?
11
●844
- 25-10-2009, 02:52:15Üyeliği durdurulduMerhaba Arkadaşlar 2 gün önce msn popup kullanmaya basladım ppa iyi kazandırıyorda gerci yanlız blogumdaki hit 15k dan 10 k ya düştü anlamadım gitti.Msn popup sizce sakıncalımı ha bu arada temadada degişiklik yapdım yeni temaya geçdim sizce temamı yoksa msn popup mu
- 25-10-2009, 03:33:52Üyeliği durduruldureklamı sıtenızın bıttı noktaya ekleyınız yanı /html kodunun altına eklersenız herhangı bır yan etkısı olmaz eger sıtenızın html kodunun ustunde header vs tıp yerlere eklersenız sıtenızın acılısına -puan yavaslık olarak donecektır en ıyı sı sıtenın acıldıgı noktadan sonra msn poup yada splası eklemektır bı sıkıntı yasamassınız
- 25-10-2009, 03:20:26ben splash ya da msn olan siteleri kapatıp çıkıyorum. Bakmıyorum bile. Rahatsız edici.
Bu sanırım sorunun yanıtı olmuştur niye düştüğünün
- 25-10-2009, 03:28:49Üyeliği durdurulduHoş Güzel Diyorsunda Sitedeki Sayyac a Bakıyorum Sen siteye girip cıkman belli eder.yanıt bu degildi malesef teşekkürler yinedejacktheblack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle