• 25-10-2009, 02:52:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar 2 gün önce msn popup kullanmaya basladım ppa iyi kazandırıyorda gerci yanlız blogumdaki hit 15k dan 10 k ya düştü anlamadım gitti.Msn popup sizce sakıncalımı ha bu arada temadada degişiklik yapdım yeni temaya geçdim sizce temamı yoksa msn popup mu
  • 25-10-2009, 03:21:28
    #2
    bu sorunun cevabını bende merak ediyorum
  • 25-10-2009, 03:24:23
    #3
    Benimde gözlemledigimbir olay var, splash reklam ekleyince hüt düşüşü yaşıyorum popüp ekleyince hitde düşüş olmuyor:S
  • 25-10-2009, 03:27:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ya anlamadım nokta google konularımı 1-2 dakikada indexliyorki simdi bakıyorumda bazı konularımı hiç indexlemiyor bile
  • 25-10-2009, 03:33:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    reklamı sıtenızın bıttı noktaya ekleyınız yanı /html kodunun altına eklersenız herhangı bır yan etkısı olmaz eger sıtenızın html kodunun ustunde header vs tıp yerlere eklersenız sıtenızın acılısına -puan yavaslık olarak donecektır en ıyı sı sıtenın acıldıgı noktadan sonra msn poup yada splası eklemektır bı sıkıntı yasamassınız
  • 25-10-2009, 03:34:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    pop düşüş yaratiyor splash de bir öyle msn pop in etkisini bende merak ediyorum
  • 25-10-2009, 03:17:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sorum 15k hitli bir 10k ya düşmesi temadan diyecegim tema degil bence msn popup mudur ?
  • 25-10-2009, 03:20:26
    #8
    ben splash ya da msn olan siteleri kapatıp çıkıyorum. Bakmıyorum bile. Rahatsız edici.

    Bu sanırım sorunun yanıtı olmuştur niye düştüğünün
  • 25-10-2009, 03:28:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    jacktheblack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben splash ya da msn olan siteleri kapatıp çıkıyorum. Bakmıyorum bile. Rahatsız edici.

    Bu sanırım sorunun yanıtı olmuştur niye düştüğünün
    Hoş Güzel Diyorsunda Sitedeki Sayyac a Bakıyorum Sen siteye girip cıkman belli eder.yanıt bu degildi malesef teşekkürler yinede