Merhaba Arkadaşlar 2 gün önce msn popup kullanmaya basladım ppa iyi kazandırıyorda gerci yanlız blogumdaki hit 15k dan 10 k ya düştü anlamadım gitti.Msn popup sizce sakıncalımı ha bu arada temadada degişiklik yapdım yeni temaya geçdim sizce temamı yoksa msn popup mu