ben splash ya da msn olan siteleri kapatıp çıkıyorum. Bakmıyorum bile. Rahatsız edici.
Bu sanırım sorunun yanıtı olmuştur niye düştüğünün
Hoş Güzel Diyorsunda Sitedeki Sayyac a Bakıyorum Sen siteye girip cıkman belli eder.yanıt bu degildi malesef teşekkürler yinede