Yahoo bi basamak daha kaybetti - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yahoo bi basamak daha kaybetti
12
●
880
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Yahoo bi basamak daha kaybetti
1
2
07-10-2009, 15:55:21
#1
hackworm
Üyeliği durduruldu
Uzun süre alexada 1 numara olan yahoo nihayet google.com'a geçilmişti.Şu andan itibaren facebookta yahoo'yu geçmeyi başardı geçmiş olsun yahoo r10da geçer seni yakında
07-10-2009, 16:02:55
#2
Toplist99
evet geçmiş
07-10-2009, 16:18:51
#3
spider58
Üyeliği durduruldu
satacaklardı 45 milyar$ a. Devlet bütçesi gibi para. Enayiler
07-10-2009, 16:23:53
#4
myqatsel
spider58 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
satacaklardı 45 milyar$ a. Devlet bütçesi gibi para. Enayiler
haksız sayılmazsın
07-10-2009, 19:09:00
#5
Anybody
r10 yakında geçer
08-10-2009, 16:58:10
#6
KARUM
Bu kadar alexa toolbarlı insan giriyor buraya. Bu sebepten R10 bu kadar yukarda. Ziyaretçi sayısını gerçekten çok merak ediyorum R10 un
08-10-2009, 17:03:07
#7
sahadantv
spider58 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
satacaklardı 45 milyar$ a. Devlet bütçesi gibi para. Enayiler
Niye adamların parayı mı ihtiyacı var
bu google ya da facebook'u satmak gibi bir şey.Adamlarda zaten para gani
08-10-2009, 17:09:31
#8
hackworm
Üyeliği durduruldu
KARUM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kadar alexa toolbarlı insan giriyor buraya. Bu sebepten R10 bu kadar yukarda. Ziyaretçi sayısını gerçekten çok merak ediyorum R10 un
belki bi gün radmin sürpriz yapıp açıklar
08-10-2009, 18:59:21
#9
Aglamaz
Yahoo 'ya kötü darbe.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler