KARUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar alexa toolbarlı insan giriyor buraya. Bu sebepten R10 bu kadar yukarda. Ziyaretçi sayısını gerçekten çok merak ediyorum R10 un
belki bi gün radmin sürpriz yapıp açıklar