• 08-10-2009, 19:01:24
    #10
    KARUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar alexa toolbarlı insan giriyor buraya. Bu sebepten R10 bu kadar yukarda. Ziyaretçi sayısını gerçekten çok merak ediyorum R10 un
    100-150k civarıydı sanırım, toolbar+yıllardır süren saldırılar sayesinde yüksek sıralarda.
  • 08-10-2009, 19:49:27
    #11
    r10'un hiti günlük 50-60k arası sanırım.radmin açıklamıştı.
  • 09-10-2009, 09:03:09
    #12
    DH yi geçebilceğini sanmıyorum. Dh kullanıcısı daha çok bu konulardan uzak kullanıcı, r10 ise genellikle bilgisayar sektörü. hal böyle olunca toolbar kullanan ve uzun süre duran insanlar.
    Bunu okunma sayılarında anlayabiliriz. DH de en az dikkat çeken kültür bölümünde bir konu açın, aynı konuyu burada en çok dikkat çeken yere açın karşılaştırın.
    Mesela webden alsak sitesindeki arkadaşın açtığı 5,99 tl lik skin konusu
    açılış tarihi 03,10,2009 saat 22 https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...t-5-99-tl.html
    555 okunma
    aynı konu aynı saatlerde dh ye açılmış
    http://forum.donanimhaber.com/m_34907234/tm.htm
    2550 okunma
    .......................
    Ama benim için en çok ziyaretçi R10 dan geliyor diyebilirim. Bunun sebebi r10da açılan konuların googlede daha ön sırada olması olabilir. Çünkü adam googlede aradığında r10 daki konu çıkıyor oda tıklayıp geliyor sanırım. Veya r10da konumun daha çok olmasındanda olabilir.
    ..............................
    Yahoonun düşmesinin sebebi oyudu buyudu değildir.Asyanın batıyla daha çok yakınlaşması sebebidir.Yahoo daha çok afrika ve asya kıtasının kullandığı yerdi. Mesela 3 yıl önce hotmail kullanan özbekistanlı arkadaş bulamıyorduk. Şuan hemen hemen hepsi hotmaile geçmiş durumdalar.
    Sitemize teklif gelirdi. Çinli üreticilerden hep yahoo messenger adresleri vardı. Skype vardı. Şimdi hepsi hotmail messenger gönderiyor. Yani Kalesini kaybediyor.
  • 09-10-2009, 10:17:12
    #13
    Geçmiş olsun Yahooya