Konu
Yahoo bi basamak daha kaybetti
08-10-2009, 19:01:24
#10
husay
KARUM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kadar alexa toolbarlı insan giriyor buraya. Bu sebepten R10 bu kadar yukarda. Ziyaretçi sayısını gerçekten çok merak ediyorum R10 un
100-150k civarıydı sanırım, toolbar+yıllardır süren saldırılar sayesinde yüksek sıralarda.