KARUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar alexa toolbarlı insan giriyor buraya. Bu sebepten R10 bu kadar yukarda. Ziyaretçi sayısını gerçekten çok merak ediyorum R10 un
100-150k civarıydı sanırım, toolbar+yıllardır süren saldırılar sayesinde yüksek sıralarda.