kuaza adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Hocam tasarım değişeli çok oldu. Ufak tefek buton değişince tasarım değişmez ki.
Logo değişti denirde ufak tefek şeyler için Alexa tasarımıni değiştirdi denmez yani

Arkadaşta zaten eskiyi düşünüp açmış galiba.