Arkadaşlar alexa tasarımını değiştirmiş ve bence gayet güzel olmuş bence.
Birde uzun süredir var ancak hiç konusu dikkatimi çekmedi feedback olayı yapmışlar sitelere puan veriyorsunuz. Facebooke hesabınızla alexada login olabiliyorsunuz.
Acaba bunun nasıl bir katkısı oluyor. Eğer benim alexada deneme yaparsanız görebiliriz
Çok zekisin gibi şeyler yazanlar çıkarsa şaşırmam ama gerçekten bu konuda fikrim yok ama muhtemelen iyi yönde etkileyecektir. Sizinde bu konularda fikirlerinizi merak ediyorum.